• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stemmen: Fotowedstrijd #9: Urban

@cooperdude wrote:had 2 voorkeuren... Ernsto en AstraTD...

Gebouw van Ernsto net iets mooier...., maar ook een plusje voor AstraTD

Hier zelfde voorkeuren :jerry

En ook voor Ernsto gekozen ...

Sprak mij net iets meer aan ;)

Meer ook een beetje SPOOKY achtige pic :thumb

@marcelnl wrote:euhm ,......hans anders misschien?

:jerry

Helaas zal Hans de kruisjes niet in full color pictures kunnen omtoveren :jerry

Mijn vote gaat naar mezelf, want beoordelen gaat niet en van mezelf weet ik dat de foto Bad Ass is! :angel :vertag :jerry

@trashmetal wrote:Hoe is het mogelijk ikke nog geen 1 stem :shock:

en ik dan....heb op risico van een officiele waarschuwing onze nieuwe hal ingereden..helemaal voor niks :argue

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@KadAstra-EF wrote:@trashmetal wrote:Hoe is het mogelijk ikke nog geen 1 stem :shock:

Wat denk je van mij ? :swear

Rik ;)

Dat komt door die woningen op de achtergrond geeft geen fijn gevoel, atans bij mij dan.

Welke woningen ?

Die containers op een rij of de camping met 3600 plaatsen ? :jerry

Rik ;)

Camping dus :sleeping

:jerry :jerry

gestemd op AstraTD.

al had ik persoonlijk een andere foto uit de shoot op deze locatie genomen, maargoed dat is aan astratd zelf natuurlijk.

maar toch mijn stem is voor jou.

@Silver wrote:gestemd op AstraTD.

al had ik persoonlijk een andere foto uit de shoot op deze locatie genomen, maargoed dat is aan astratd zelf natuurlijk.

Thanx.. Ja ik wist het ook niet heb 30foto's gemaakt op die locatie.. Maar ik wou het meeste laten zien van de achtergrond wat al JAREN zo erbij ligt.. en voorlopig blijft het ook leeg liggen.

@BlueAstraG wrote:Op 1 of andere manier denk ik dat AstraTD gaat winnen....

:thumb

10stemmen al inderdaad, maar kan nog veel gebeuren.

@astraTD wrote:@Silver wrote:gestemd op AstraTD.

Thanx.. Ja ik wist het ook niet heb 30foto's gemaakt op die locatie.. Maar ik wou het meeste laten zien van de achtergrond wat al JAREN zo erbij ligt.. en voorlopig blijft het ook leeg liggen.

@BlueAstraG wrote:Op 1 of andere manier denk ik dat AstraTD gaat winnen....

:thumb

10stemmen al inderdaad, maar kan nog veel gebeuren.

Hoe heb je die foto gemaakt? Wat voor toestel e.d.? Ik mis een beetje de juiste scherpte. Locatie is perfect imo! :kewlpics

Met een samsung PL210 4.85-48.5MM 1:3.3-5.9 27MM 14,5MP

Heb de scherpte gewoon op het midden ingesteld eigenlijk op het gebouw zelf waar door de auto ietjes buitenschot kwam te vallen.

foto is bijna vanaf de grond gemaakt.

@astraTD wrote:@KadAstra-EF wrote:@trashmetal wrote:Hoe is het mogelijk ikke nog geen 1 stem :shock:

Wat denk je van mij ? :swear

Rik ;)

Dat komt door die woningen op de achtergrond geeft geen fijn gevoel, atans bij mij dan.

Welke woningen ?

Die containers op een rij of de camping met 3600 plaatsen ? :jerry

Rik ;)

Terug
Naar boven