• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sterkers achter bediening recirculatieklep Corsa B

The Red Lizard

Post weinig
Vandaag toch maar eens besloten om de kachelverlichting van me Corsa te vervangen...

Heb het vaker gedaan, maar daardoor wordt het nog geen klusje dat je zonder vloeken doet;)..

Alleen viel het me op, en kweet nie als het standaard is en ik het de keren ervoor over het hoofd heb gezien, dat als je het knopje van de bediening van de recirculatieklep af haald, en je dan het langwerpig afdekkapje loswipt, er links en rechts een vierkante stekker zit..dit zal wel een voorbereiding zijn ergens voor, maar kan me nie herinneren ooit een corsa gezien te hebben die op links en recht naast de recirculatieknop nog een optie heeft..

Kben benieuwd...

@ Wim

Dit had ik al een beetje in gedachten, maar zijn er toch maar weinig in een corsa B die verwarmde stoeen af fabriek hebben of nie?

Volgens mij het model met de wortelnoot houten middenconsole en deurhandles heeft stoelverwarming.

Om welk model het precies gaat weet ik zo niet.

zijn er inderdaad maar heeeel weinig.

mijn vorige b corsa had het.

had alle opties zowat.

ook koplampsproeiers

Thnx mensen..weer wat wijzer geworden..

ligt de kabelboom er compleet? dus alleen schakelaars en stoelen met stoelverwarming aanschaffen, en het zouw moeten werken?..

ja de kabels liggen onder je tapijt verstopt.

even stoele ruit halen, tapijt aan de kant, en naar boven halen.

eventueel als het er niet zit, een gaatje in je tapijt snijden.

Terug
Naar boven