• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sticker achterplaat

[rquote=1858587&tid=141829&author=Ghanz]:hmmz eingelijk misstaat een gewone zwarte plaat m ook niet denk ik. [/rquote]

Volgens mij is dat inderdaad wel de mooiste optie

heb het zelfde probleem ,heb ook zwarte tussenplaat en van de zomer komen er ook zwarte achterlichten in

nu twijvel ik ook wel of geen sticker en zoja wat zet je er op en in welke kleur

2x100rond.jpg

[rquote=1858587&tid=141829&author=Ghanz]:hmmz eingelijk misstaat een gewone zwarte plaat m ook niet denk ik. [/rquote]

Volgens mij is dat inderdaad wel de mooiste optie

[rquote=1858862&tid=141829&author=cruez]opgepast, zwenkt uit :P[/rquote]

hij is wel leuk maar denk dat ik kies voor helemaal zwart of in kleur gespoten. moet ik nog over beslissen :)

[rquote=1858862&tid=141829&author=cruez]opgepast, zwenkt uit :P[/rquote]

hij is wel leuk maar denk dat ik kies voor helemaal zwart of in kleur gespoten. moet ik nog over beslissen :)

dat is ook mooie oplossing Louwe ja

heb in het verleden ook zo'n plaat op diverse manta's gehad

en dan heb je nog van die reflectie platen waar manta op staat

[rquote=1858953&tid=141829&author=louwe 16 klepper]die reflectie platen

vallen bij mij onder de zelfde categorie als raamjalosie,en;):P

maar inderdaad die dingen zullen ook wel al verschrikkelijk zeldzaam zijn:thumbup:P:P[/rquote]

zo 1 heb ik afgelopen weekend bij de verhuizing bijna in de prullenbak gegooid king: had hem wel ervoor gehouden maar vond het niet echt bij passen maar kan het een keer testen. en als het niet staat dan wordt het gewoon zwart

dat is ook mooie oplossing Louwe ja

heb in het verleden ook zo'n plaat op diverse manta's gehad

en dan heb je nog van die reflectie platen waar manta op staat

[rquote=1858953&tid=141829&author=louwe 16 klepper]die reflectie platen

vallen bij mij onder de zelfde categorie als raamjalosie,en;):P

maar inderdaad die dingen zullen ook wel al verschrikkelijk zeldzaam zijn:thumbup:P:P[/rquote]

zo 1 heb ik afgelopen weekend bij de verhuizing bijna in de prullenbak gegooid king: had hem wel ervoor gehouden maar vond het niet echt bij passen maar kan het een keer testen. en als het niet staat dan wordt het gewoon zwart

Terug
Naar boven