• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stinkende airco

Hallo Fearless,

De link die je geplaatst hebt is van zo'n busje wat je in de auto zet :D , dat lees ik als ik op het plaatje met de tekst "promo" klik.

De spuitbussen met slang waar jij het over hebt kan ik nergens bestellen.

Heb je misschien nog een ander adresje?

Heb je een automaterialen zaak in de buurt??

Een Gamo,Brezan,CarTal o.i.d deze hebben zeker zo'n busje staan, ik had mijne toen van de Gamo van MPM.

Oepss... dan denk ik niet dat je dat spul particulier kunt krijgen

Probeer het eens bij een garage in de buurt. Gewoon vragen of ze zon busje willen verkopen.

Ik las op de site van Forté dat ze alleen aan vakhandelaren leveren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ik heb eens forte ketting vet gekocht via website contact gehad en zij hebben het naar mijn Opel dealer gezonden en ik heb het daarop gehaald .

Maar dat uit doen van de airco vindt ik bij auto climecontrol minder interessant het hele menu door om de airco op Eco te zetten .

Handbediende airco is dan eenvoudiger.

Ik heb een keer de boel laten reinigen en opnieuw vullen end bij mijn Opel dealer deze doet het ook met forte ze laten de auto lopen op de recirculatie stand dus geen buitenlucht dan zetten de een busje van Forte erin drukken deze op de knop en dan leegt deze zich in interieur door een halfuur laten lopen komt dat spul overal. Ik had heerlijke Frisse lucht daarna... nu ruim 2 jr geleden en nog steeds geen stank e ik doe de auto airco nooit uit.

Heb een busje van Forte kunnen bemachtigen, en een nieuw interieur filter gehaald. Nu heb ik net even geprobeerd om het dashboardkastje te verwijderen, maar ik zie maar 3 schroeven en als ik die er uit draai dan is het kastje nog niet los. Weet iemand of er nog er nog ergens verborgen schroeven zitten? Of dat het kastje misschien ergens vastgeklikt zit of zo?

Ik hoor graag van jullie.

Hallo Fearless,

Weet jij misschien hoe je die dopjes v/d afdekking weghaalt? Heb al geprobeerd om ze met een schroevendraaier er uit te wrikken, maar dat wilt niet echt lukken.

Ik ben misschien wel te voorzichtig (bang om iets af te breken).

Ik hoor het graag.

Bedankt Opeltje17,

Mooie pdf.

Achter de afdekplaat naast het kastje zat ook nog een schroefje.

Nieuw filter gemonteerd en het busje van Forte gebruikt, nu even afwachten of het beter is.

Terug
Naar boven