• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stoel vulling kadett C

Gsmits

Post weinig
Hallo,

Ik wil graag de stoel vulling in mijn Kadett C vervangen/laten vervangen. de stof zelf is nog in erg goede staat maar het schuim is niet meer wat het geweest is (lees: verteerd). Nu vraag ik mij af of je dit schuim ergens kan bestellen en natuurlijk waar.

Als iemand dit weet, of een goed adres waar ze bekend zijn met opel stoelen, hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Guido

Misschien bij een zaak waar ze ook boot- en caravan-interieurs doen? :hmmz Kan zo verder niks bedenken.

ik heb voor mijn kadett (e) een ander 2e hands interieur gekocht waar een goeie bijrijders stoel bijzat en daarvan ruil ik het schuim en stof om met mijn bestuurders stoel zo heb je voor weining geld een goeie stoel :thumbup

koste mij 25 euro voor kompleet interieur

Terug
Naar boven