• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stoelen in de meriva

Hallo,,

Mijn ouders zullen na de vectra waarschijnlijk een meriva kopen.

Nu is 1 van de belangrijkste punten voor een auto bij hun de stoelen aangezien mijn moeders rug erg versleten is.

Ze kan bv. nooit langer dan een uur zitten.

Nu heeft ze een extra kussen in de vectra die gewone stoelen heeft, maar als ze met mij mee rijd, zegt ze altijd dat ik toch veel betere stoelen dan hun heb.

Nu is mijn vraag:zit er verschil in de stoelen in de meriva, en wat zijn de beste?

In welke uitvoering zitten deze?

Zodar we daarop kunnen gaan zoeken.

Alvast bedankt

Je hebt de stoele, van de comfort (zijn gewoon simpele stoelen standaard), je hebt de cosmo uitvoering met lende steun (klein kuipstoeltjes zo) en je hebt de recaro zetels van de OPC uitvoering. Wij hebben al 4 meriva's gehad en nu hebben we een cosmo uitvoering en die zit beter dan de gewone standaard stoel.

Terug
Naar boven