• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stoelen inbouwen:

Rbin

Post weleens wat
Ik wil graag weten hoe ik sportstoelen moet inbouwen. Ik heb stoelsledes dus da's geen probleem. Ik heb toen TF nog op pootjes stond een x gelezen hoe ik de oude stoelen eruit moet halen (al kan ik me dat ook niet zeer gedetailleerd voor ogen brengen).

Anyone ^^?

stoel naar voren klappen.

dan zie je dat er 2 bouten (misschien nog een kapje verwijderen (Combo heeft dat niet) achterin de stoelslede gedraait zitten.

als deze eruit zit kan je de stoel aan de achterzijde onhoog wippen en naar achter schuiven, dan heb je m eruit.

Willem

ow heb ze op de stoel laten zitten. en niet geblokkeerd.

frame over gezet. heb nu astra stoelen erin, die moesten op de Combo stoelen gezet worden.

heb met de frames van de astra stoelen nog gesmeten zonder blokkering op de spanner, nog niet af gegaan.

maargoed, er hangt een lipje dat je in de spanner moet drukken voor de veiligheid.

zou ik wel maar doen, deze spanner werkt met VEEL kracht.

Willem

ik blokkeer altijd wel de gordelspanners.

je weet nooit zeker met die dingen..

ff dat plastic ding erin klikken en klaar :D

zoals wim al zei... :D

jaja haha, maar ik wou effe kijken hoe snel ze afgingen, was het klipje in eerste instantie vergeten.

zijn nog niet afgegaan, wel met Clip erin weggelegd.

Willem

Update: de stoelen kunnen er niet worden ingezet vanwege die #%$#$ gordelspanners dus is er hier een oplossing van of hebben jullie misschien een plaatje? Is er speciaal gereedschap voor Tigra-stoelen?

Terug
Naar boven