• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stoelen vervangen

buiten aan de slede die aan het chasis vast zitten heb ik er al uit bij passagiers kant zelfde verhaal eigenlijk

Wat voor soort bout zit de slede mee vast eigenlijk?

Heb hier een Corsa A staan waar een setje stoelen van een GSI in moeten. Toch geen Torxdop he? Anders moet ik die bij gaan halen. Heb alleen 6kant doppen liggen...

ik zie niet echt je probleem...

als je de stoel helemaal naar voren schuift, en de rugleuning opklapt, zit IN de rechterrail, bijna aan het einde een torx boutje.

de linkerrail zit helemaal achteraan een inbus bout.

als je die 2 loshebt, leuning naar achter klappen, sctoel naar achter schuiven.

dan achterkant stoel oppakken, en naar VOREN schuiven, dan omhoog trekken.

dan pak je em er zo uit...

origineel gepost door sjoerdie

ik zie niet echt je probleem...

als je de stoel helemaal naar voren schuift, en de rugleuning opklapt, zit IN de rechterrail, bijna aan het einde een torx boutje.

de linkerrail zit helemaal achteraan een inbus bout.

als je die 2 loshebt, leuning naar achter klappen, sctoel naar achter schuiven.

dan achterkant stoel oppakken, en naar VOREN schuiven, dan omhoog trekken.

dan pak je em er zo uit...

ja ik snap het ook nii tis echt makkelijk ff goed kijken wat je moet doen en dan zijn ze er zo uit heb het zo vaak gedaan van corsa B

heb die van me broer tijdje trug ook nog gedaan compleet interrieur :thumbup

ja kijk heb het al gevonden ze overal extra bevestigingen gemaakt op het chasis en daardoor kreeg ik het niet los maar torx boutje heb ik niet gezien zal er eens naar kijken

Oke ik zit met een probleem.

Ik heb echt precies jullie aanwijzingen gevolgd maar ik krijg die verdomde stoel er niet van af.

Heb er wat foto's van gemaakt, hoop dat je jullie kunnen aanwijzen wat ik nog meer moet loshalen

Er moet even iets aan gelast worden, ben er door heen gezakt een klein beetje (zag drempel niet -.- ).

Dus wil tijdelijk de passagiers stoel op de bestuurders plaats zetten totdat ik een nieuw stoel heb.

Mvg theo

(sorry voor het stelen van het topic, leek me niet nodig om een nieuwe aan temaken)

Terug
Naar boven