• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stoelverwarming corsa b?

ivartje

Post weleens wat
Goedemiddag,vroeg mij eigen een paar minuten geleden iets af,is het mogelijk stoelverwarming in te bouwen in een corsa b ?? aangezien dit niet geleverd is.

dus complete voorstoelen,met bediening? of hoe moet ik mij eige dat voorstellen

is er al iemand die dit ooit heeft gedaan??

Mvg Ivar

heb je hiervoor ook normale voorstoelen? dezelfde als de gsi stoelen?? kan ze namelijk niet vinden

en dan heb je een ander kachelpaneel nodig,maar heb er al een aantal te koop zien staan maar deze hebben allemaal geen airco knop,terwijl ik wel airco heb

heb je hiervoor ook normale voorstoelen? dezelfde als de gsi stoelen?? kan ze namelijk niet vinden

en dan heb je een ander kachelpaneel nodig,maar heb er al een aantal te koop zien staan maar deze hebben allemaal geen airco knop,terwijl ik wel airco heb

De verwarmingsmatten passen in normale stoelen.

Enkel het venstertje van de schuiver van de binnenluchtcirculatie moet je hebben.

Geen ander kachelpaneel.

Maar is allemaal een beetje zeldzaam..

Jeroen

De verwarmingsmatten passen in normale stoelen.

Enkel het venstertje van de schuiver van de binnenluchtcirculatie moet je hebben.

Geen ander kachelpaneel.

Maar is allemaal een beetje zeldzaam..

Jeroen

ja dat schuifje kan ik dus niet vinden,plus dat ik geen matten OP me stoelen wil,maar matten in me orginele stoelen of orginele opel stoelen met matten erin,niemand die dit ooit heeft gedaan of er meer vanaf weet?

Mvg Ivar

ja dat schuifje kan ik dus niet vinden,plus dat ik geen matten OP me stoelen wil,maar matten in me orginele stoelen of orginele opel stoelen met matten erin,niemand die dit ooit heeft gedaan of er meer vanaf weet?

Mvg Ivar

Jawel, met mij vele anderen, lees deze even door:

viewtopic.php?f=8&t=170873

en gebruik de search ook is.

Jawel, met mij vele anderen, lees deze even door:

viewtopic.php?f=8&t=170873

en gebruik de search ook is.

dat met die calibra voorstoelen weet ik maar met normale gsi stoel kan het niet?? of een stoffen stoel??

dat met die calibra voorstoelen weet ik maar met normale gsi stoel kan het niet?? of een stoffen stoel??

Het principe van draden trekken, schakelen, zekeren blijft hetzelfde.

Alleen moet je dan universele verwarmingsmatjes kopen, en onder de bekleding plaatsen.

Het principe van draden trekken, schakelen, zekeren blijft hetzelfde.

Alleen moet je dan universele verwarmingsmatjes kopen, en onder de bekleding plaatsen.

Heb nu dus een universeel setje via je sigarette aansteker gezien voor OP de stoelen maar is het makkelijk om die onder je bekleding te plaatsen en aan te sluiten op een orginele bediening?? dus via die knoppen bij je schuif??

Mvg Ivar

Terug
Naar boven