• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stoere Meriva,en Agila praat :-)

nouw ja, ik wilde eigenlijk een witte, met zwart accenten, maar vondt het blauw ook leuk.....en die blauwe kon ik met een week hebben en die witte niet....snel beslist haha

En volgens mij ben je een meisje,of heb ik het verkeerd??? dan is blauw of die groenige helemaal tof vind ik zelf!!

ja die groen heb ik inderdaad ook nog aan gedacht haha, maar het blauw sprak me net iets meer aan....inderdaad ik ben een vrouw dus ja kleurtjes spreken me altijd wel aan haha maar had helemaal in me hoofd dat ik een witte zou halen :D

Ja,die groene gaven ze mij ook eerst mee,een 2e handse,maar daar ga ik als vent niet in rijden:argue

Toen voor 1500 euro meer kon ik een nieuwe kopen,dus dat was niet zo moeilijk:D

Alleen een paar uur zitten dubben of ik nu een witte of een zwarte moest nemen:hmmz

Geen spijt tot dusver..

Suk6 met soliciteren verders (mocht dat nog van toepassing zijn)

ja in zwart is die ook leuk, alleen heb ik al een zwarte corsa gehad dus wilde niet weer een zwarte auto.

ja helaas is het solliciteren nog steeds nodig, maar in ieder geval bedankt !!

Terug
Naar boven