• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

stofzuiger

greg

Post weleens wat
hallo......,

Zijn er forummers die standaard een "mini"-stofzuiger in de auto hebben zitten en waar bergen jullie deze dan op en wat zijn jullie ervaringen ermee?

Zijn stofzuigers met accu wel voldoende sterk of kun je het beste er één aanschaffen zonder accu maar met 12v aansluiting?

Tuurlijk bij de pomp is net zo makkelijk, maar met een hond achterin is dat dweilen met de kraan open haha....

mvg, greg

moest even een beetje lachen, sorry

maar met een 12V zuigertje krijg je de hondeharen niet fatsoendelijk mee eraf

Die van ons zit ook vaker achter in de zafira, de mat eruit, deken erin ... maar toch altijd

hondeharen, en da's een klus om die er weer met de gewone zuiger uit te krijgen.

Laat ik ff zwijgen over een 12V zuigertje

just my 2 cents

moest even een beetje lachen, sorry

Die van ons zit ook vaker achter in de zafira, de mat eruit, deken erin ... maar toch altijd

hondeharen, en da's een klus om die er weer met de gewone zuiger uit te krijgen.

just my 2 cents

@StinG wrote:moest even een beetje lachen, sorry

just my 2 cents

Weet ik net zo niet , wat voor hond heb je al ik vragen mag. Lang haar, kort haar?

@StinG wrote:moest even een beetje lachen, sorry

just my 2 cents

Weet ik net zo niet , wat voor hond heb je al ik vragen mag. Lang haar, kort haar?

@greg: wij hebben een duitse herder, die kunnen er ook wat van

@sw_reijnders: ik heb volledig leer, maar ik de koffebak op de vloer / vloeren niet :D

hij mag achterin, ik laat um dus niet op de stoelen ofsow.

moet nou al met een normale zuigen een half uurtje zuigen, alleen al achterin ...

naja, mag de vrouw doen :) :wtf :jerry

@greg: wij hebben een duitse herder, die kunnen er ook wat van

@sw_reijnders: ik heb volledig leer, maar ik de koffebak op de vloer / vloeren niet :D

hij mag achterin, ik laat um dus niet op de stoelen ofsow.

moet nou al met een normale zuigen een half uurtje zuigen, alleen al achterin ...

naja, mag de vrouw doen :) :wtf :jerry

Tip: schaf een borstel aan met rubberen 'haren'. Hiermee halen wij ook altijd de hondenharen van de bank af :)

Na het schoonborstelen kan je makkelijk met de stofzuiger alles wegwerken, ook simpele 12V-apparaatjes...

Tip: schaf een borstel aan met rubberen 'haren'. Hiermee halen wij ook altijd de hondenharen van de bank af :)

Na het schoonborstelen kan je makkelijk met de stofzuiger alles wegwerken, ook simpele 12V-apparaatjes...

Hond iederedag goed borstelen?

M'n duitseherders kam ik ook dagelijks, amper un haartje te vinden achterin.

Hond iederedag goed borstelen?

M'n duitseherders kam ik ook dagelijks, amper un haartje te vinden achterin.

Ach, hond op het dak binden, dan heb je geen last van haren en hij waait eens lekker uit :P

Rustig maar, ben hondenliefhebber :P

Btw, volgens mij hebben ze bij Winparts.nl rubberen matten te koop voor in de kofferbak, dit scheelt ook wel waarschijnlijk :)

Terug
Naar boven