• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

stofzuiger

Ach, hond op het dak binden, dan heb je geen last van haren en hij waait eens lekker uit :P

Rustig maar, ben hondenliefhebber :P

Btw, volgens mij hebben ze bij Winparts.nl rubberen matten te koop voor in de kofferbak, dit scheelt ook wel waarschijnlijk :)

AstraTD: Zet nou geen mensen aan het denken... Zometeen rijden er hondenkarren rond met;

- lichtmetalen velgen 18"

- voor- en achterbumper

- LED-verlichting

- lederen interieur

- schroefveren-set

en niet te vergeten; een voedsel- en water-dispenser :P

AstraTD: Zet nou geen mensen aan het denken... Zometeen rijden er hondenkarren rond met;

- lichtmetalen velgen 18"

- voor- en achterbumper

- LED-verlichting

- lederen interieur

- schroefveren-set

en niet te vergeten; een voedsel- en water-dispenser :P

Tsja......hondenkar achter trekhaak en probleem verholpen toch ;) !

Heb ook een herder, maar dan een witte uitvoering, vond mijn vrouw zo`n leuk kleurtje :swear

Maar die hoeft de haren dan ook niet te verwijderen!

DomaineLongPr177.jpg

Waar zijn die rubberen borstels te verkrijgen en is dat een stofzuifger met of zonder accu?

Merk en type a.u.b!

Tsja......hondenkar achter trekhaak en probleem verholpen toch ;) !

Heb ook een herder, maar dan een witte uitvoering, vond mijn vrouw zo`n leuk kleurtje :swear

Maar die hoeft de haren dan ook niet te verwijderen!

DomaineLongPr177.jpg

Waar zijn die rubberen borstels te verkrijgen en is dat een stofzuifger met of zonder accu?

Merk en type a.u.b!

Ik gebruik een rubber/gummi huishoudhandschoen om de haren bij elkaar te vegen. Samen met een stofzuiger zijn de haren zo weg.

Ik gebruik een rubber/gummi huishoudhandschoen om de haren bij elkaar te vegen. Samen met een stofzuiger zijn de haren zo weg.

Ik heb een Alaskan Malamute en die mag je 2x per dag kammen en nog komen er plukken haar uit de ondervacht.

Wat ik doe als de harige meerijdt is: zetelovertrek over de achterbank. Laat ie dan maar haren verliezen. Daarna gewoon eraf halen en je hebt weinig tot geen haren ;)

Grtz Seth

Ik heb een Alaskan Malamute en die mag je 2x per dag kammen en nog komen er plukken haar uit de ondervacht.

Wat ik doe als de harige meerijdt is: zetelovertrek over de achterbank. Laat ie dan maar haren verliezen. Daarna gewoon eraf halen en je hebt weinig tot geen haren ;)

Grtz Seth

Terug
Naar boven