• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stompzinnige en vreemde dingen op Marktplaats

als je zoiets neer zet, wat ben je dan?

gewoon dom?

achterlijk dat je niet zelf kunt bedenken dat je dat niet red.

of slim, gewoon hopen dat je net zo idioot als je zelf tegen komt die wel wil ruilen.

k weet et niet met zulke mensen hoor.

okde de goudprijs staat op 39 euro de gram, dus als ie 100 gram is heb je al wel 3900

maarja, dan krijg je wel last van je vingers denk ik met z zware ring :jerry

als je zoiets neer zet, wat ben je dan?

gewoon dom?

of slim, gewoon hopen dat je net zo idioot als je zelf tegen komt die wel wil ruilen.

okde de goudprijs staat op 39 euro de gram, dus als ie 100 gram is heb je al wel 3900

@soepkiepe wrote:als je zoiets neer zet, wat ben je dan?

gewoon dom?

Ik heb nog un kilo liggen mischien wilt ze wel ruilen dat ik haar erbij krijg? :jerry

@soepkiepe wrote:als je zoiets neer zet, wat ben je dan?

gewoon dom?

Ik heb nog un kilo liggen mischien wilt ze wel ruilen dat ik haar erbij krijg? :jerry

Je kan het natuurlijk altijd proberen.

Wie weet wil er wel iemand van zijn tigra af en in plaats daarvan rond gaat lopen met een dikke ring om je vinger :wtf

Je kan het natuurlijk altijd proberen.

Wie weet wil er wel iemand van zijn tigra af en in plaats daarvan rond gaat lopen met een dikke ring om je vinger :wtf

Is idd geshopt, lijkt wel. Die rare strepen op de voorbumper is van een de Blur tool, wss om het te laten aansluiten ofzo, maar hij kan daar ook al niet veel van.

Is idd geshopt, lijkt wel. Die rare strepen op de voorbumper is van een de Blur tool, wss om het te laten aansluiten ofzo, maar hij kan daar ook al niet veel van.

Terug
Naar boven