• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stompzinnige en vreemde dingen op Marktplaats

@Gerrit78 wrote:Dit keer geen Marktplaats maar kwam deze tegen op Partyflock

00131900003049a24a0c21ec.jpg

Deze kwam ik tegen in R'Dam, is van een Turk die zijn auto verkoopt echt laggen. Staat ook tussen fail/owned gedeelte. Zo snel is het verspreid :/

Galaxy Nexus Tapatalk

@iquick wrote:@Gerrit78 wrote:Dit keer geen Marktplaats maar kwam deze tegen op Partyflock

Deze kwam ik tegen in R'Dam, is van een Turk die zijn auto verkoopt echt laggen. Staat ook tussen fail/owned gedeelte. Zo snel is het verspreid :/

Galaxy Nexus Tapatalk

doe je dit nou expres?

laggen?

:jerry :jerry :jerry

@Gerrit78 wrote:Dit keer geen Marktplaats maar kwam deze tegen op Partyflock

Galaxy Nexus Tapatalk

@iquick wrote:@Gerrit78 wrote:Dit keer geen Marktplaats maar kwam deze tegen op Partyflock

Galaxy Nexus Tapatalk

doe je dit nou expres?

laggen?

@soepkiepe wrote:@iquick wrote:@Gerrit78 wrote:Dit keer geen Marktplaats maar kwam deze tegen op Partyflock

Galaxy Nexus Tapatalk

doe je dit nou expres?

laggen?

Hahaha nee is gewoon leuk hoe een Turk dit heeft geschreven. Echt een Rotterdamse Turk :jerry

Galaxy Nexus Tapatalk

@dion87 wrote:
26628175.jpg

grammar nazi?

waar gaat het hier over dan?

volgens mij over de manier hoe dat briefje aan de auto, dat mooie gebrekkige nederlands

en dan vervolgens neer zetten dat je er goed om hebt kunnen lachen, met zelf zo fout er in... tsja, dat vind ik dan weer grappig haha.

(moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik automatische spelling controle aan heb staan, anders had ik zelf ook zat fouten, in de zin van d of t aan het eind, dubbele letter waar het wel of niet moet :P)

dus zie het nu niet als uit lachen of zo, vind het gewoon grappig als ik zoiets zie ;)

@soepkiepe wrote:@iquick wrote:@Gerrit78 wrote:Dit keer geen Marktplaats maar kwam deze tegen op Partyflock

Galaxy Nexus Tapatalk

doe je dit nou expres?

laggen?

Hahaha nee is gewoon leuk hoe een Turk dit heeft geschreven. Echt een Rotterdamse Turk :jerry

Galaxy Nexus Tapatalk

@iquick wrote:@soepkiepe wrote:@iquick wrote:@Gerrit78 wrote:Dit keer geen Marktplaats maar kwam deze tegen op Partyflock

Galaxy Nexus Tapatalk

doe je dit nou expres?

laggen?

Galaxy Nexus Tapatalk

ik doel meer op het stukje dat je zelf laggen verkeerd heb geschreven, moet lachen zijn ;)

maar zoals ik hier boven aan gaf, ik ben ook geen held hoor met spelling, vond de timing gewoon leuk ;)

@dion87 wrote:
26628175.jpg

grammar nazi?

volgens mij over de manier hoe dat briefje aan de auto, dat mooie gebrekkige nederlands

en dan vervolgens neer zetten dat je er goed om hebt kunnen lachen, met zelf zo fout er in... tsja, dat vind ik dan weer grappig haha.

(moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik automatische spelling controle aan heb staan, anders had ik zelf ook zat fouten, in de zin van d of t aan het eind, dubbele letter waar het wel of niet moet :P)

dus zie het nu niet als uit lachen of zo, vind het gewoon grappig als ik zoiets zie ;)

@soepkiepe wrote:@dion87 wrote:
26628175.jpg

grammar nazi?

ik zit ook maar wat te dollen hoor, vat het niet verkeerd op :P

@iquick wrote:@soepkiepe wrote:@iquick wrote:@Gerrit78 wrote:Dit keer geen Marktplaats maar kwam deze tegen op Partyflock

Galaxy Nexus Tapatalk

doe je dit nou expres?

laggen?

Galaxy Nexus Tapatalk

ik doel meer op het stukje dat je zelf laggen verkeerd heb geschreven, moet lachen zijn ;)

maar zoals ik hier boven aan gaf, ik ben ook geen held hoor met spelling, vond de timing gewoon leuk ;)

Terug
Naar boven