• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stompzinnige en vreemde dingen op Marktplaats

Wat een idioot om een hond te verhuren ,wat zou die betalen om en paar meppen op zijn smoel te krijgen ,hoewel doe het gratis

heb inmiddels het antwoord van bovenstaande vraag al gevonden...

" gewoon vanzelf.. "

tijdens mijn speurtocht naar wat 'nieuwlande' zoal in de handel heeft

kwam ik wel wat "leuks" tegen..

helaas kan ik er zelf niet veel mee, maar mogelijk zit er hier een liefhebber van gebruikte materialen. haha

http://link.marktplaats.nl/704973686" onclick="window.open(this.href);return false;

GATVERDAMME !

Geloof niet dat die me gaat passen.....

Wat nog erger is, der benne echt van die griezels die hier op kicken... (wonen met 45 jaar ook nog bij mams in huis)

Die kwam ik ook tegen :thumb

Vooral dit stukje vond ik mooi:

Graag wel vandaag, want ik heb geen ruimte meer in de koelkast. Dus het staat al sinds gisteren op de eettafel (wel met de dekseltjes erop). En het begint enigszins te ruiken inmiddels.

heb inmiddels het antwoord van bovenstaande vraag al gevonden...

" gewoon vanzelf.. "

tijdens mijn speurtocht naar wat 'nieuwlande' zoal in de handel heeft

kwam ik wel wat "leuks" tegen..

helaas kan ik er zelf niet veel mee, maar mogelijk zit er hier een liefhebber van gebruikte materialen. haha

http://link.marktplaats.nl/704973686" onclick="window.open(this.href);return false;

GATVERDAMME !

Terug
Naar boven