• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Storing 3e cilinder Corsa D

;) Je gaat die auto toch niet nog echt kopen hè?? Als ie nu al een probleem heeft wat ze maar niet kunnen vinden en van alles moeten repareren, beloofd dat weinig goeds voor de toekomst. :) Gewoon lekker laten staan met zn problemen!

Er staan zat corsa d's te koop. Ga in godsnaam op zoek naar een andere die bij je proefrit wel alles doet wat ie moet doen.

En kijk ook gewoon bij niet dealer garages ;)

Ik heb de situatie eens aan een ander (onafhankelijk) autobedrijf voorgelegd en daar zeiden ze dat het inderdaad best zo kon zijn dat er een klep vast ging zitten doordat de auto lang stilstaat. Als de klep wordt vervangen zullen er volgens dat autobedrijf geen problemen meer optreden.

Ik heb de situatie eens aan een ander (onafhankelijk) autobedrijf voorgelegd en daar zeiden ze dat het inderdaad best zo kon zijn dat er een klep vast ging zitten doordat de auto lang stilstaat. Als de klep wordt vervangen zullen er volgens dat autobedrijf geen problemen meer optreden.

@alpineovi wrote:Blijkbaar luister je niet goed maar ik sluit mij aan bij degenen die zeggen dat je gewoon maar even verder moet zoeken!

En blijkbaar kijk jij niet goed, is al een topic van meer dan 2 jaar oud ;)

@alpineovi wrote:Blijkbaar luister je niet goed maar ik sluit mij aan bij degenen die zeggen dat je gewoon maar even verder moet zoeken!

En blijkbaar kijk jij niet goed, is al een topic van meer dan 2 jaar oud ;)

:wtf

Aangezien we net een Corsa 1.000cc 3 cilinder gekocht hebben was ik even met de zoekfunctie aan het kijken welke zoal de problemen zijn van dit autotje en dus wel degelijk niet gezien dat dit een oude topic is waar de topic starter weer niet geschreven heeft hoe het afgelopen is!

:wtf

Aangezien we net een Corsa 1.000cc 3 cilinder gekocht hebben was ik even met de zoekfunctie aan het kijken welke zoal de problemen zijn van dit autotje en dus wel degelijk niet gezien dat dit een oude topic is waar de topic starter weer niet geschreven heeft hoe het afgelopen is!

Terug
Naar boven