• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

storing blijft zoemen

turbootje

Post vaak
hallo ,

ik heb sinds gisteren nieuwe achterspeakers erin het gaat om deze

zoo klusje geklaard maar goed en slecht nieuws .. de mtx speakers doen t prima.. tot ik ze aansluit op de versterker dan weer die enorme ruis erin :bang .. wat kan dit toch wezen ? heb ze nu gewoon via de radio met de voorspeakers en dan klinken ze ook erg lekker.. maarja heb niet voor niks een versterker erin natuurlijk !

some foto's

de oude pioneers die ik nog maar ff bewaar

DSC00097.jpg

en de nieuwe situatie met de mtx xt 693 :hulde :hulde

DSC00096.jpg

DSC00098.jpg

DSC00099.jpg

DSC00100.jpg

DSC00101.jpg

nu is mijn vraag wrom zit die storing er nog in . iemand een idee wat t kan zijn ? alles zit goed aangesloten.. en me versterker is ook niet kapot

de stoorzender is de oude eigenaar hihihihihihi.misschien verterker kapot.stoord je sub ook als je hem aansluit of dat niet.en probeer eens andere kanalen.

origineel gepost door kaydee-opc

misschien ligt je massakabel te dicht bij de andere kabels?

ik denk hard op! :P

Kan idd of gain te ver open, slechte verbinding massa en idd massa van tulp kapot breuk in RCA kabel of versterker stuk of tulp aansluiting op versterker beschadigt.

Terug
Naar boven