• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

storing gasklep actuator

Heb een Opel Vectra uit 2004.

Nu brand sinds het koude weer is begonnen het storingslampje motormanagement.

Na een paar KM auto uit gezet en opnieuw gestart lampje uit en weer vol vermogen.

Als het lampje brand weinig vermogen en de auto trekt niet door.

bij de garage (geen dealer) gaf de auto gasklep actuator storing aan.

De gasklephuis laten reinigen en het ging ff goed. Na een dag auto weer koud en het zelfde probleem kwam naar boven. Temp meter loopt ook niet op.

Heeft hier toevallig iemand ook last van gehad of weet iemand wat de het kan zijn en wat de beste oplossing is om dit te verhelpen.

Alvast bedankt voor de reacties

Ik had dit probleem ook een keertje,de volgende dag was ie verdwenen,geen storing. Van de ANWB mannetje hoorde ik dat ik waarschijnlijk een nieuw gasklep moet aanschaffen

Terug
Naar boven