• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Storing Opel Vectra c 1.8

Ik heb een vraagje, heb pas een Vectra c aangeschaft maar nu gaat om de 5 minuten m'n km en toerenteller uit...ook de olie en benzine meters...als ik dan snel t contact uit en weer aan doe doet alles t weer voor 5 min....als dit gebeurt werken ook m'n knipperlichten en ruitenwissers t niet meer ...Wie weet waar dit aan kan liggen??? Is natuurlijk geen rijden zo aangezien ik elke dag van Scheveningen naar leiden moet en weer terug voor m'n werk...HELP!!!

Deze cim is van 2003 dus half canbus als jouw.

Helaas weet ik niet als goed is maar wij kan altijd proberen. Kom je langs?

Laat je dynamo even doormeten , ik heb dit ook gehad en mijn dynamo was toen teveel aan het laden waardoor het electro systeem overbelast werd en mijn accu was ook al ineens kapot

Wellicht kan dat het zijn

Ok dat kan ik ook even laten doen natuurlijk...ik las ook ergens dat het aan de abs kabel kan liggen?...maar ik ga alle tips even na! Bedankt voor je tip!!

Bel even je lokale garage , of dealer wat jij wil

En vraag gewoon even of ze hem kunnen uitlezen of eventueel accudoormeten

Dat geeft je vast een hoop duidelijkheid

99% zeker een defecte CIM.

Neem eens contact op met liviu die is hier heel handig mee, en heeft alle apparatuur m.b.t programmeren etc.

Ok ik ga daar met jullie in mee! Maar nu de vraag...moet ik dan een nieuwe kopen? Of kan de oude gereset en geprogrammeerd worden? Of kan ik er één via een sloop onderdelen handel vinden? Iemand? .. dit is zwaar irritant rijden terwijl t zo'n mooie wagen is die heerlijk rijdt

Nieuwe? Jawel

Tweedehand, ook. Gereset, of met security code of uitlees jezelf met upa usb op tafel.

Je heb jouw auto security code nodig. ~30€ @

opel dealer. Success.

Terug
Naar boven