vanavond viel mijn auto bij het naderen van een verkeerslicht uit. begon wat beroerd te lopen tijdens het afremmen en sloeg meteen uit. auto wou slecht aanslaan, zodra die aansloeg moest ik even met een gas spelen voor hij stationeer bleef lopen. daarna liep hij goed, en nog geen 10 km verderop deed hij weer hetzelfde.
auto uitgelezen. kreeg deze foutmelding: p0400 uitlaatgasrecirculatie stroom te groot.
ik lees op google verschillende oorzaken? Heb zo net de egr klep los gehaald (die in nog geen 3 maand alweer pik zwart is), schoongemaakt met rem reiniger. net een proefrit gemaakt van een km of 25, nog geen problemen weer gehad. maar vertrouw het niet helemaal...
iemand enig idee wat deze foutmelding betekend?
motortype: z1.6xe
bj: 2003
auto uitgelezen. kreeg deze foutmelding: p0400 uitlaatgasrecirculatie stroom te groot.
ik lees op google verschillende oorzaken? Heb zo net de egr klep los gehaald (die in nog geen 3 maand alweer pik zwart is), schoongemaakt met rem reiniger. net een proefrit gemaakt van een km of 25, nog geen problemen weer gehad. maar vertrouw het niet helemaal...
iemand enig idee wat deze foutmelding betekend?
motortype: z1.6xe
bj: 2003