hallo allemaal .
vandaag kwam ik terug van de winkel en wilde mijn tigra helemaal niet meer vooruit ik voelde de bui al hangen dus rustig naar huis gereden .
en daar het benzine filter gedemonteerd en zat helemaal vol troep alle leidingen leeg laten lopen en toen een nieuw filter gemonteerd en toen gestart al 10 keer beter .
maar toch niet helemaal zoals het hoorde .
ik even naar de winkel injector cleaner gehaald.
en nu 100 km mee gereden en hij rijd nu echt heel mooi beter als eerst .
maar nu als ik hem door trap naar de 4500 toeren merk ik een lichte inhouding.
ik verwacht dat dit komt door de slechte benzine die ik waarschijnlijk getankt heeft.
en verwacht dat dit na een paar tankbeurten weg is .
of heeft iemand anders andere vermoedes/ervaringen .
heb verder geen mml lampje die gaat branden of dergelijken loopt eigenlijk heel erg fijn .
alleen heb ik wel gemerkt als de accu een dagje los is geweest en ik hem wil starten .
dat die dan start en als ik dan gas geef weer uitvalt , en als ik hem dan weer start is er niks aan de hand .
het gaat hier om een x14xe motor met 180000 op de teller .
was binnekort wel al van plan om mijn gasklep ,stappen motor en egr schoon te maken .
en voor de egr een blindplaat te monteren .
Gr ,
Pascal
vandaag kwam ik terug van de winkel en wilde mijn tigra helemaal niet meer vooruit ik voelde de bui al hangen dus rustig naar huis gereden .
en daar het benzine filter gedemonteerd en zat helemaal vol troep alle leidingen leeg laten lopen en toen een nieuw filter gemonteerd en toen gestart al 10 keer beter .
maar toch niet helemaal zoals het hoorde .
ik even naar de winkel injector cleaner gehaald.
en nu 100 km mee gereden en hij rijd nu echt heel mooi beter als eerst .
maar nu als ik hem door trap naar de 4500 toeren merk ik een lichte inhouding.
ik verwacht dat dit komt door de slechte benzine die ik waarschijnlijk getankt heeft.
en verwacht dat dit na een paar tankbeurten weg is .
of heeft iemand anders andere vermoedes/ervaringen .
heb verder geen mml lampje die gaat branden of dergelijken loopt eigenlijk heel erg fijn .
alleen heb ik wel gemerkt als de accu een dagje los is geweest en ik hem wil starten .
dat die dan start en als ik dan gas geef weer uitvalt , en als ik hem dan weer start is er niks aan de hand .
het gaat hier om een x14xe motor met 180000 op de teller .
was binnekort wel al van plan om mijn gasklep ,stappen motor en egr schoon te maken .
en voor de egr een blindplaat te monteren .
Gr ,
Pascal