Andreas.Berger
Post veel
Hoi, ik zit weer met een probleem waar ik niet echt raad mee weet,
Mijn vectra heeft de laatste 2 weken kuren dat hij niet lekker loopt van 1500 toeren tot 3000 toeren, daarna gaat het redelijk goed met door trekken, je merkt wel dat hij schokkerig inhoud, maar als ik het gas pedaal induw gaat hij wel, al zit er een halve seconde tussen voordat hij reageerd.
Als de motor koud is loopt hij perfect, wat kan dit zijn.
Ik heb al vervangen :
temperatuur sensor. Nieuw.
Inlaatpakking is ook nieuw.
Rotor en verdelerkap nieuw + 4 nieuwe bougie's.
Alles met remmenreinniger ingespoten, geen lekage's
Stappenmotor schoon gemaakt/ vervangen zelfs.
Benzine filter Vervangen.
Vacuum slangen oke.
Map Sensor 3 keer vervangen , geen resultaat.
EGR vacuum klep schoon gemaakt, zelfs vervangen door een ander.
Vandaag naar dat ik de stekker van de nokkas sensor even los had om te kijken, en erna weer inklikte liep de auto gewoon normaal, een uur later starte, en liep hij 2000 toeren, stekker nogmaals los gehad en nou loopt hij normaal, voor hoelang.
Wie weet hiermee raad.
Mijn vectra heeft de laatste 2 weken kuren dat hij niet lekker loopt van 1500 toeren tot 3000 toeren, daarna gaat het redelijk goed met door trekken, je merkt wel dat hij schokkerig inhoud, maar als ik het gas pedaal induw gaat hij wel, al zit er een halve seconde tussen voordat hij reageerd.
Als de motor koud is loopt hij perfect, wat kan dit zijn.
Ik heb al vervangen :
temperatuur sensor. Nieuw.
Inlaatpakking is ook nieuw.
Rotor en verdelerkap nieuw + 4 nieuwe bougie's.
Alles met remmenreinniger ingespoten, geen lekage's
Stappenmotor schoon gemaakt/ vervangen zelfs.
Benzine filter Vervangen.
Vacuum slangen oke.
Map Sensor 3 keer vervangen , geen resultaat.
EGR vacuum klep schoon gemaakt, zelfs vervangen door een ander.
Vandaag naar dat ik de stekker van de nokkas sensor even los had om te kijken, en erna weer inklikte liep de auto gewoon normaal, een uur later starte, en liep hij 2000 toeren, stekker nogmaals los gehad en nou loopt hij normaal, voor hoelang.
Wie weet hiermee raad.