origineel gepost door kimmiej666
Stoplichtsprintje is idd wel eens ff leuk.. Maar dan ook gewoon optrekken en de ander voorblijven tot de max. snelheid..
Straatraces tsjah... In de straat waar we eerst hier woonden in EHV was het ook ieder weekend wel een paar van die gastjes die in de straat sprintje wilde trekken (3 a 400 meter lang en geen drempels), nadeel auto's aan beide kanten geparkeerd (ene kant gewoon alszijnde vakken andere kant lang de stoep, maar toch nog zeker 4 meter breed over)...
Vind het persoonlijk erg link allemaal met de risico's die je ook creeert voor overige weggebruikers.. Dus straatracen vind ik niet echt kunnen, mits het legaal op een parcour wordt gedaan zoals in Assen..
Verder is mijn mening houd de openbare weg vrij hiervan, want brengt gewoon way too much risico's!
kheb ook wel eens naast jou gezeten bij een stoplichtsprint en je ook regelmatig loeihard door die straat zien scheuren, ja ik woonde, woonde godzijdank, daar ook
overigens dezelfde straat waar bij wegrijden ineens een kind dat tussen 2 autos door op straat rende ,tegen mijn bumper zat, gelukkig niks ernstigs, was alleen geschrokken hij, en ik
ut kan zomaar ineens fout gaan, ook al rij je stapvoets
persoonlijk vind ik dat je als je wilt racen, dat maar op een circuit moet doen