• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

stralen poedercoating waar/hoe duur ongeveer?

pastry

Post vaak
Halloi

Ik wil wat onderdelen laten poedercoaten, maar ik heb geen idee aan welke prijs ik moet denken.

In eerste instantie zou het gaat om een paar trekstangen, stabistang en draagarmen voor de corsa A gsi.

Maar ik ben ook benieuwd wat het zou kosten om een setje velgen te stralen/poedercoaten?

Ik woon exact tussen Gorinchem en Breda.

Wie heeft een beetje een prijs indicatie of een goed adresje voor mij?

gr pastry

ik zal het is aan me pa vragen. hij heeft net velgen laten stralen en poedercoaten voor 40,00 per velg geloof ik. was niet te duur dacht ik zo.

ik zal het is aan me pa vragen. hij heeft net velgen laten stralen en poedercoaten voor 40,00 per velg geloof ik. was niet te duur dacht ik zo.

dat is volgens mij wel erg goedkoop dan... Heb eens iets gehoord van 75 euro per velg. Vond ik opzich ook niet het duurste...

Coaten is wel echt degelijk...

groeten Twan

dat is volgens mij wel erg goedkoop dan... Heb eens iets gehoord van 75 euro per velg. Vond ik opzich ook niet het duurste...

Coaten is wel echt degelijk...

groeten Twan

rotterdam coatings op de waalhaven, stralen + coaten kostte me 220 euro voor 4 velgen. kon ze 3 dagen later al weer ophalen.

rotterdam coatings op de waalhaven, stralen + coaten kostte me 220 euro voor 4 velgen. kon ze 3 dagen later al weer ophalen.

[rquote=1844429&tid=140692&author=mayhem]rotterdam coatings op de waalhaven, stralen + coaten kostte me 220 euro voor 4 velgen. kon ze 3 dagen later al weer ophalen.[/rquote]

das een nette/normale prijs idd.. hier in apeldoorn zit een bedrijf die het voor 250 doet. stralen dus en poedercoaten.

[rquote=1844429&tid=140692&author=mayhem]rotterdam coatings op de waalhaven, stralen + coaten kostte me 220 euro voor 4 velgen. kon ze 3 dagen later al weer ophalen.[/rquote]

das een nette/normale prijs idd.. hier in apeldoorn zit een bedrijf die het voor 250 doet. stralen dus en poedercoaten.

[rquote=1844456&tid=140692&author=black champion]ken hier iemand die doet het voor 150,-[/rquote]

zal wel wat kwaliteit verschil in zitten dan ofzo...

[rquote=1844456&tid=140692&author=black champion]ken hier iemand die doet het voor 150,-[/rquote]

zal wel wat kwaliteit verschil in zitten dan ofzo...

Stralen en coaten @ zwolle van 4x17 inch...140 euro.

Levert meestal zeer goed werk. En als het niet goed is doet ie het over. Laatste keer zat er een puist poedercoating op mn kleppendeksel.. Kreeg ik nog wat korting anders moest ik langer wachten met opbouwen.

Voor een doos vol met kleiner grut verzint ie nog wel eens een prijs. Betaalde voor de kleppendeksel en distriekap 40 euro meen ik.

Licht er aan of het vlak spul is of dat ie niet overal tussendoor en achterlangs moet coaten, zodat ie alles raakt of niet.

Terug
Naar boven