• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

stralen poedercoating waar/hoe duur ongeveer?

Stralen en coaten @ zwolle van 4x17 inch...140 euro.

Levert meestal zeer goed werk. En als het niet goed is doet ie het over. Laatste keer zat er een puist poedercoating op mn kleppendeksel.. Kreeg ik nog wat korting anders moest ik langer wachten met opbouwen.

Voor een doos vol met kleiner grut verzint ie nog wel eens een prijs. Betaalde voor de kleppendeksel en distriekap 40 euro meen ik.

Licht er aan of het vlak spul is of dat ie niet overal tussendoor en achterlangs moet coaten, zodat ie alles raakt of niet.

En waar zit je werk, en wat rekenen ze normaal voor een particulier?

Ik heb binnenkort een grote partij delen wat gestraald en gecoat moet worden. Samen met een kameraad van me doen we alles maar in 1 keer om de kosten te drukken. Moet toch allemaal 1 kleur worden.

En waar zit je werk, en wat rekenen ze normaal voor een particulier?

Ik heb binnenkort een grote partij delen wat gestraald en gecoat moet worden. Samen met een kameraad van me doen we alles maar in 1 keer om de kosten te drukken. Moet toch allemaal 1 kleur worden.

heb myn bullbar van me wagoneer laten stralen en poedercoaten was 175 euro

was in apeldoorn en velgen waren 50 euro stuk

heb myn bullbar van me wagoneer laten stralen en poedercoaten was 175 euro

[rquote=1845599&tid=140692&author=wagoneer]heb myn bullbar van me wagoneer laten stralen en poedercoaten was 175 euro

[/rquote]

Bij kamp coating, PCA of A-parts ??

[rquote=1845599&tid=140692&author=wagoneer]heb myn bullbar van me wagoneer laten stralen en poedercoaten was 175 euro

[/rquote]

Bij kamp coating, PCA of A-parts ??

In helmond zit er een die doet het savonds erbij,hij had toen een aanbieding voor 4 velgen voor 135 euro dit was vorig jaar.

Heb je zijn nummer nodig u2u me maar even.

In helmond zit er een die doet het savonds erbij,hij had toen een aanbieding voor 4 velgen voor 135 euro dit was vorig jaar.

Heb je zijn nummer nodig u2u me maar even.

ik was voor mn Ascona 150 euro kwijt voor 4 velgen stralen en poedercoaten.

Was in Badhoevedorp bij MRB,dus niet bij jouw in de buurt,maar dan heb je een idee van de prijzen.

ik was voor mn Ascona 150 euro kwijt voor 4 velgen stralen en poedercoaten.

Was in Badhoevedorp bij MRB,dus niet bij jouw in de buurt,maar dan heb je een idee van de prijzen.

Idd, er zit in mijn dorp ook een aantal poedercoaters, ik wilde daar ook eens vragen, maar dan heb ik in iedergeval een indicatie. :)

Idd, er zit in mijn dorp ook een aantal poedercoaters, ik wilde daar ook eens vragen, maar dan heb ik in iedergeval een indicatie. :)

Terug
Naar boven