• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

StreetCustoms Opel Tigra Turbo. updates!!

origineel gepost door tuned_tigra

AIR IS BINNEN!!!

IMAGE_006.jpg

:agent:agent:agent:agent:agent:agent:agent:agent:agent

25072009030.jpg

25072009031.jpg

25072009032.jpg

25072009033.jpg

25072009034.jpg

25072009035.jpg

25072009036.jpg

25072009037.jpg

25072009039.jpg

en aan de andere kant van de loods.. werd er een andere motor in een corsa a gebouwd.. en motorruimte gespoten..

en dat in 1 weekend hahah

25072009028.jpg

origineel gepost door turbootje

ben benieuwd :D

12 oktober na niels hmm ,wat ben jij van plan wim ?

grotere turbo, andere spruitstuk, andere koppeling enz enz..

volgens niels kan ik 320pk uit deze set-up halen..:jerry

zozo doe maar wijs :P

nieuwe lod op t opel forum , of doe jij geen woei woei woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

origineel gepost door turbootje

zozo doe maar wijs :P

nieuwe lod op t opel forum , of doe jij geen noob noob noobiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

hahahah Timo deed toch altijd WOEIIIIIIIIIIIIIII:jerry

Leuk bezig maar als je de motorruimte clean wilt houden leg dan de leidingen niet zo in het zicht maar netjes in de chassis balken....

Succes

origineel gepost door rallyastra

De hele motor gaat er bij mij toch uit en dan maak ik alles super strak :angel

precies king:

Respect voor al het werk wat erin zit, maar ik vind het allemaal een beetje bij elkaar gezocht. Weinig eenheid/drukke lijnen :) Wel een unieke creatie :thumbup

origineel gepost door GSi Fanatics

Respect voor al het werk wat erin zit, maar ik vind het allemaal een beetje bij elkaar gezocht. Weinig eenheid/drukke lijnen :) Wel een unieke creatie :thumbup drukke lijnen? enige drukken lijnen zitten aan de voorkant, en dat is vooral de voorbumper.. de rest is zo`n clean als wat king: :wub

origineel gepost door wessaa

origineel gepost door GSi Fanatics

Respect voor al het werk wat erin zit, maar ik vind het allemaal een beetje bij elkaar gezocht. Weinig eenheid/drukke lijnen :) Wel een unieke creatie :thumbup drukke lijnen? enige drukken lijnen zitten aan de voorkant, en dat is vooral de voorbumper.. de rest is zo`n clean als wat king: :wub

klopt en deze bumper is zelfs rustiger dan die andere..king:

Terug
Naar boven