• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

StreetCustoms Opel Tigra Turbo. updates!!

Zo dan! :wtf Dat hele scherm gewoon niet afgelast? Wie heeft dat ding vorig jaar verbouwd dan?

Voor de rest natuurlijk weer goed bezig jongens! De moed niet laten zakken en gewoon door gaan! :thumbup

nog wat foto's:jerry

Astra G bumpertje passen

afbld1654bd3.jpg

Bezig met uitkloppen van de wielkast:wub

afbld1657mf9.jpg

afbld1660od2.jpg

Op foto's kan je geen diepte zien dus dat is jammer

jakkes, jij hebt nog wel eventjes te werken op je schermpjes... Maar je had het over 1 cm plamuur? Is er geen andere oplossing voor? Een stevigere? Noem maar iets op. polyester ofzo?

Nadeel van dat plamuur is dat het niet zo sterk is.. en dat toch je breedste punt is. Snelste ook iets raakt... Natuurlijk ga je daar niet van uit maar toch.

Of zie ik dit verkeerd?

Ben verder benieuwd

Groetjes

Die schermen kun je wegflikkeren...

complete sterkte is eruit.

probeer eens te werken met een engels wiel,dan maak je die randjes netjes in jouw eigen vorm en las ze er dan in.

jammer vd auto om ze dicht te kaaien met een pot of 5 plamuur.

succes ermee.

denk dat de dikte wel mee valt van de laag plamuur als je deze foto ziet

afbld1648ov2.jpg

en ja veel lagen plamuur leg je aan maar bijna alles schuren ze weg. de sterkte van het scherm zal ook wel mee vallen want alles is gewoon weer dicht gelast van binnen uit. en wat heb een scherm nou te houden.

jongens ziet er goed uit.

lijkt idd niet zoveel op te zitten. Maar hij had het over een 1cm plamuur. word wel gevaarlijk. Maargoed dat is moeilijk te zien op foto's.

Succes

volgens mij zat dit erop en is dit er nu af... weet het niek zeker hoor.

maar het begint er weer aardig op te lijken, succes verder he;)

Met de plamuur laag valt het nu wel mee.

En ik gebruik geen normaal motip troep plamuur:vertag:angel

Maar gebruik als de eerste laag Debrasel en dat is (bijna) net zo sterk als staal en is binnen een paar minuten keihard en moet je als je niet optijd bent met de flex in model brengen:vertag:jerry

De tweede laag is een dikkere staalplamuur dan die troep die je bij brezan koopt, en als laatste laag gaat er een op polyester gebaseerde plamuur op wat dus ook sterker is dan gewoon plamuur.

nog wat foto's

04022008085.jpg

04022008084.jpg

04022008083.jpg

04022008081.jpg

04022008079.jpg

04022008082.jpg

06022008090.jpg

06022008089.jpg

06022008088.jpg

06022008087.jpg

06022008086.jpg

04022008082-1.jpg

Op bepaalde plaatsen aan de voorkant bij de punt was het metaal niet veel dikker als 2x dubbelgevouwen aluminium papier :evil: dus daar heb ik dan zelf netjes plaatjes achter op vast gelast zodat de sterkte er weer in zit.

Tevens het scherm meer passend gemaakt omdat hij niet goed aansloot.

afbld1662rp5.jpg

in de debrasel (vloeibaar metaal 😉 )

afbld1664qy0.jpg

als ik jou zo hoor praten komt het wel goed daarmee!:D Stelletje genieters, met hoeveel mensen werken jullie aan die auto?:D

ben benieuwd naar die bumper dalijk...

we werken er met bijna 5 man aan :angel:P

hij moet klaar voor Full Speed.. vandaag (zaterdag) doen we ff een x nikz... morgen gaan wss een start maken met de achterkant :angel:angel:angel

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

by the way als de verzekerings maatschapij niet uitkeert?

je bent zelf toch jurist als ik me niet vergis vecht het aan zou ik zeggen?

Ik werk wel voor de overheid maar ben geen jurist.. :angel:P

Ben Inspecteur BWT..

Terug
Naar boven