• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

StreetCustoms Opel Tigra Turbo. updates!!

Hij is weer thuis.. We hebben de tigra net opgehaald bij Pivari...

De bumper zit super mooi!!

080520091112.jpg

Morgen gaat ie weg voor een nieuw Clifford alarm systeem :D

dat word starks prijzen winnen:wub

hoe doe je dat met je koplampen dan??

of moet je de spatborden eraf haalen dan??

goed bezig man..:thumbup

origineel gepost door crazijbertje

dat word starks prijzen winnen:wub

hoe doe je dat met je koplampen dan??

of moet je de spatborden eraf haalen dan??

goed bezig man..:thumbup

THNX MAN

ik hoef alleen de kap los te doen.. dan kan ik de lampen er zo in schuiven. king:

Strakke, originele en absoluut unieke Tigra :thumbup:wors Dat moet een barstensgoed gevoel geven om het creatieve werk na zo'n lange periode beloond te zien :D

Ik heb het topic niet goed in het hoofd zitten maar wat betreft de koplampen, was er nou een Audi frontpartij in gekomen om ze fatsoenlijk te kunnen monteren?

origineel gepost door InjectTheVenom

Strakke, originele en absoluut unieke Tigra :thumbup:wors Dat moet een barstensgoed gevoel geven om het creatieve werk na zo'n lange periode beloond te zien :D

Ik heb het topic niet goed in het hoofd zitten maar wat betreft de koplampen, was er nou een Audi frontpartij in gekomen om ze fatsoenlijk te kunnen monteren?

bedankt voor het compliment..

De motor ruimte is wel aangepast zodat de lampen beter passen.. king:

origineel gepost door Steven_stepje

Zaterdag de wagen gespot in Nijverdal bij Car inside.

Werd net van de wagen afgeladen.

Was zelf bij B&S Carcleaning aan het werk.

Strak werk, heb ff stiekum gekeken.

Niet mijn smaak (ieder zn ding) maar focking mooi afgewerkt en aangepast.

Motortje is wel mijn smaak:afro

stiekem kijken mag altijd :P

bedankt voor compliment..

ja ja hij staat weer warm in de loods.. met een clifford alarm systeem.. vandaag maar is beginnen met interieur opbouwen..

Me maatje heeft gelijk een dikke Relais besteld voor de "uit de dood opgestaande" gel accu achterin.

Dus die gelijk ff aansluiten.. en radio etc erin.. vanavond zijn er vast wel foto's:jerry

Heul mooi allemaal ! lampen zitten er mooi in hoe ik het zo kan zien via foto's...

Maare, ik zag dat je deurklinken uit de deuren zijn, heb je nog een extra setje deuren oid voor de apk ? Sinds 1 mei is het namelijk ook verplicht om ze van buiten af te kunnen openen ( mechanisch ) De houten polo van Arno ( kent patricia wel ) is erop afgekeurd... die heeft ook de deuren zonder klinken...

In artikel 5.2.41 staat dat deuren die direct toegang geven tot de personenruimte op "normale" wijze van binnen en buiten moeten kunnen worden geopend. Onder "normale" wijze wordt verstaan door middel van een deurklink(buitenzijde) of bedieningshandel (binnenzijde).

Uitzondering hierop zijn de voertuigen die bij toelating ook waren uitgevoerd zonder deurklink, zoals ME-voertuigen en cabriolet's zonder dak van destijds.

Voertuigen waarbij de deurklinken, enz. zijn verwijderd vanwege verfraaiing moeten dus worden afgekeurd.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Klantenservice RDW

origineel gepost door geert666

In artikel 5.2.41 staat dat deuren die direct toegang geven tot de personenruimte op "normale" wijze van binnen en buiten moeten kunnen worden geopend. Onder "normale" wijze wordt verstaan door middel van een deurklink(buitenzijde) of bedieningshandel (binnenzijde).

Uitzondering hierop zijn de voertuigen die bij toelating ook waren uitgevoerd zonder deurklink, zoals ME-voertuigen en cabriolet's zonder dak van destijds.

Voertuigen waarbij de deurklinken, enz. zijn verwijderd vanwege verfraaiing moeten dus worden afgekeurd.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Klantenservice RDW

Da's balen :(

Terug
Naar boven