• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Streetlegal 2011

@corsaboy wrote:@bettus accu wrote:maar hoe zit het nou:

op explosion dragracing staat er dat er 15-16-17 juli ook dragracing is.... is dit een andere bond of iets dergelijks?

Explosion is de organisatie die de weekend evenementen organiseert.

Voor de meeste streetlegal rijders is het daar nog niet intressant om bij explosion te gaan rijden.

Er zijn wel jongens die daar rijden maar bij explosion starten ook de funny cars, super gas, super comp en alle andere klasses.

Wij zijn gericht op de streetlegal wagens..

Op explosion evenementen zul je ook hele snelle wagens tegenkomen.

dank voor de uitleg. dasn ga ik daar maar is een keer een kijkje nemen:D

@axel wrote:Hee Ruben, wat kost een chargecooler?

Ik wou eerst een set uit engeland halen die hebben mooie complete kits, een vriend van mij was met een clio williams turbo bezig maar is met het project gestopt ik heb zijn set overgenomen. Ik heb wel al van verschillende mensen gehoord dat mijn set ook op ebay staat maar daar kom ik eerlijk gezegd nooit.

In engeland kost een set 900 a 1000.

@axel wrote:Hee Ruben, wat kost een chargecooler?

Ik wou eerst een set uit engeland halen die hebben mooie complete kits, een vriend van mij was met een clio williams turbo bezig maar is met het project gestopt ik heb zijn set overgenomen. Ik heb wel al van verschillende mensen gehoord dat mijn set ook op ebay staat maar daar kom ik eerlijk gezegd nooit.

In engeland kost een set 900 a 1000.

i know, ben gewoon benieuwd wat zoiets kost! Van de winter mag er weer iets verbouwd worden ;)

i know, ben gewoon benieuwd wat zoiets kost! Van de winter mag er weer iets verbouwd worden ;)

Ik heb een Turbokit bij Dbilas gekocht, en de intercooler zit onder de motorkap. Op Bitburg haal ik mijn koplamp eruit, en hij vangt lekker wind :-) Op Drachten is het niet toegestaan om zonder koplamp te rijden. Dus ik zit te denken om de intercooler te verplaatsen of een chargecooler.

Ik heb een Turbokit bij Dbilas gekocht, en de intercooler zit onder de motorkap. Op Bitburg haal ik mijn koplamp eruit, en hij vangt lekker wind :-) Op Drachten is het niet toegestaan om zonder koplamp te rijden. Dus ik zit te denken om de intercooler te verplaatsen of een chargecooler.

ik heb ff zitten googelen op chargecooler,

maar kan iemand mij de exacte werking uitleggen?

dat koude lucht meer mogenlijk maakt is duidelijk, maar

wat maakt het nou zo koud? een buis met lamellen en daar doorheen dry ice? of freon? of anders?

gelieve via u2u om niet te veel offtopic te gaan

ik heb ff zitten googelen op chargecooler,

maar kan iemand mij de exacte werking uitleggen?

dat koude lucht meer mogenlijk maakt is duidelijk, maar

wat maakt het nou zo koud? een buis met lamellen en daar doorheen dry ice? of freon? of anders?

gelieve via u2u om niet te veel offtopic te gaan

12.1 met de corsa gereden. 1/8 tijd was een 7.80 en een 60 ft van 1.7x

Baan was voor mij goed. lekker veel grip..

Ik ben erg happy

12.1 met de corsa gereden. 1/8 tijd was een 7.80 en een 60 ft van 1.7x

Baan was voor mij goed. lekker veel grip..

Ik ben erg happy

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:vind het snelle spul altijd wel mooi, maar heb deze keer een beetje rare nasmaak aan over gehouden.

Hoezo???

Harry is bijvoorbeeld terecht winnaar van die prijs naar de states..

2x in de 10 sec.. Waren geweldige runs...

en Tja de jongens met heel veel pk's hadden een beetje moeite met de tractie..

Maar er is gewoon weer door 2 personen een 10sec gereden.

Dus weet niet waar je een rare smaak over hebt.

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:vind het snelle spul altijd wel mooi, maar heb deze keer een beetje rare nasmaak aan over gehouden.

Hoezo???

Harry is bijvoorbeeld terecht winnaar van die prijs naar de states..

2x in de 10 sec.. Waren geweldige runs...

en Tja de jongens met heel veel pk's hadden een beetje moeite met de tractie..

Maar er is gewoon weer door 2 personen een 10sec gereden.

Dus weet niet waar je een rare smaak over hebt.

@Nova_C20xe wrote:Ik was er niet aangezien ik nog bezig ben met mijn auto, moest effe naar duitsland in de ochtend, Corsaboy gespot ongeveer om 13:15 bij afslag Hengelo, Ik reed in een :puke Golf4.. Effe getoeterd en een :thumbup :D

ja klopt ik ging donderdag naar de tuner..

Ik dacht al dat jij het was.. Kon alleen die golf niet helemaal plaatsen king:

@Nova_C20xe wrote:Ik was er niet aangezien ik nog bezig ben met mijn auto, moest effe naar duitsland in de ochtend, Corsaboy gespot ongeveer om 13:15 bij afslag Hengelo, Ik reed in een :puke Golf4.. Effe getoeterd en een :thumbup :D

ja klopt ik ging donderdag naar de tuner..

Ik dacht al dat jij het was.. Kon alleen die golf niet helemaal plaatsen king:

Terug
Naar boven