• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Streetlegal 2011

Is die goude civic eg niet van Maruli van Sneaky?? Had ook een dikke 400pk meende ik. Hebbie em pakkie gegeve sw?

Groetjes Ram

garrett gt 35 vs kkk16

die tijd van sw op bitburg 11.9 komt wel in de buurt maar hun rijden dat constant en met een uitschieter naar onder....

vraag me af met wat voor slicks die lui van sneaky rijden.... ?

garrett gt 35 vs kkk16

die tijd van sw op bitburg 11.9 komt wel in de buurt maar hun rijden dat constant en met een uitschieter naar onder....

vraag me af met wat voor slicks die lui van sneaky rijden.... ?

Repo van die Gouden Civic er even bij gepakt:

Als je in Nederland spreekt over dragracen en Honda's kom je al snel uit bij Sneaky Tuning. Voor serieus wat vermogen uit een Honda motor weten deze heren wel raad. Mix een turbo-charged B18 motorblok tuned by Sneak Tuning met de driving skills van Maruli en je krijgt serieuze cijfers: bijna 500pk en 402 meter in 11.6 seconden.

Lees de hele feature op http://www.rpmvision.nl/features/289/feature-honda-civic-eg-turbo-goldy.

Staat alle info in over slicks en pkaaatjes :thumbup

Repo van die Gouden Civic er even bij gepakt:

Als je in Nederland spreekt over dragracen en Honda's kom je al snel uit bij Sneaky Tuning. Voor serieus wat vermogen uit een Honda motor weten deze heren wel raad. Mix een turbo-charged B18 motorblok tuned by Sneak Tuning met de driving skills van Maruli en je krijgt serieuze cijfers: bijna 500pk en 402 meter in 11.6 seconden.

Lees de hele feature op http://www.rpmvision.nl/features/289/feature-honda-civic-eg-turbo-goldy.

Staat alle info in over slicks en pkaaatjes :thumbup

500 PK is bijna het dubbele wat ik nu aan boord heb..

lol als je dan geen 11 sec rijdt dan weet ik het ook niet meer :ass

500 PK is bijna het dubbele wat ik nu aan boord heb..

lol als je dan geen 11 sec rijdt dan weet ik het ook niet meer :ass

Marcel, het zal wel een tractie issue zijn! Zijn maatje rijdt met 850PK, en hij rijdt een 10.5 sec.

Maar ik begrijp zeker je punt, dat jij met de helft van zijn pk's een halve seconde langzamer rijdt dan Maruli.

Marcel, het zal wel een tractie issue zijn! Zijn maatje rijdt met 850PK, en hij rijdt een 10.5 sec.

Maar ik begrijp zeker je punt, dat jij met de helft van zijn pk's een halve seconde langzamer rijdt dan Maruli.

@corsaboy wrote:bij de finale zelfs een partij water wat eerst weg gereden moest worden en het asfalt en rubber dus nog minder grip hadden.

allemaal mooi achter mij aanrijden gisteren :D

en aangezien jij de laaste was reed ik weer achter jouw aan Marcel :thumbup

Terug
Naar boven