• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Streetlegal Drachten 2010

zo vakantie kijken dat het vrijdag drukker word en droog, en hopelijk voor de sprinters beter toegang tot de baan

Het was gister, erg mooi weer, en daarom goed te vertoeven langs de baan,

alleen beetje jammer van de honda rijdende hasj happers (tijdens het sprinten)

en al het andere pauper volk.. anny hoe heb me das al niet te min wel vermaakt :D

was weer gewelldig. gingen alleen 2 stuk heb ik begrepen allebei met de versnellings bak? ben de foto,s aan het upen

en freek geweldig hoor mooie tijden

Heb je nu wel weer foto's gemaakt Teun? Sta jij trouwens altijd iedereen gedag te zeggen aan het einde van de avond? Haha, je staat daar zo mooi :D

Ik heb ook weer foto's gemaakt, maar weet niet wanneer ik ze ga uploaden. Filmpjes weet ik ook nog niet.

Was idd weer erg leuk ! freek ging idd super goed, en die senator.. wat een ding heaj.

Wat deed btw die blonde tenniser elke keer bij die Subaru ?

origineel gepost door sw16v

die bij die 10sec scooby??

die hoort daar bij, geleid de start zeg maar...

bij die idd.. Maar ok, wat moet ie er aan geleiden ? :P Hij ging er daarna ook achter zitten.. is dat om te kijken hoe de auto zich gedraagt op de baan ?

origineel gepost door SiDni

Heb je nu wel weer foto's gemaakt Teun? Sta jij trouwens altijd iedereen gedag te zeggen aan het einde van de avond? Haha, je staat daar zo mooi :D

Ik heb ook weer foto's gemaakt, maar weet niet wanneer ik ze ga uploaden. Filmpjes weet ik ook nog niet.

de bekende wel even gedag zegen natuurlijk, sta er meer om de gene die nog wat aderline hebben om die rustig te houden. en somigen vergeten nog wel eens hun kenteken platen:jerry

Originally posted by teungts

was weer gewelldig. gingen alleen 2 stuk heb ik begrepen allebei met de versnellings bak? ben de foto,s aan het upen

en freek geweldig hoor mooie tijden

1 astra bak kapot, de andere weet ik niet?

zijn er nog pics of filmpjes toevallig van gemaakt ? :D

origineel gepost door teungts

. en somigen vergeten nog wel eens hun kenteken platen:jerry

Nog bedankt daarvoor :thumbup

Hahahaha, had je je Freek platen er nog op, Freek? Ik trek ze er bij Sw altijd al af bij de auto, want anders vergeten we het geheid.

Nu valt dat misschien nog wel mee, want Engelse platen komen gewoon voor, maar een kenteken met Freek en Corsa? :P :hmmz

Wie komen er vrijdag 27 augustus allemaal naar de kingstreet wedstrijd in drachten ?

Ik zal proberen een 12 seconden tijd te rijden :angel

Als het weer een beetje goed is kom ik ff kijken en misschien meedoen. Maar ben bang dat het gaat regenen...

ik hoop ook echt dat het droog blijft... morgen eerst ff werken tot 5 uur, dan bekijk ik gauw ff de buienradar en als het goed weer blijft dan ga ik direct door naar Drachten

ben er al voor 9 uur. dus zie jullie wel weer aankomen

het weer beloven ze de middag droog en de avond ook.

maar het is weer king street dus regen achtig:thumbdown

Terug
Naar boven