• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

STREETMACHINE

Ik zou het niet weten ga dat nog even allemaal na kijken.

Plus dat ik graag met Visser in contacht wil komen om dit soort vragen te stellen.

Het lijkt er wel op dat er een chip in zit zonder begrenser want die is niet in gekomen.

Mischien zijn er hier mensen die dit al weten?

Greetz STREETMACHINE (Richard)

Hallo allemaal

THE STREETMACHINE

Gaat het niet redden om mee te gaan naar sevenum.

Zit op bestelde onderdellen te wachten.

Zal een vivaro op het veld staan dus daar moet ik het maar even mee doen.

hey deze kadett zag ik altijd in rotterdam in de pakeer garage staan bij de kubus woningen.

altijd snel ff naar kijken

super toffe bak:thumbup

origineel gepost door jason

hey deze kadett zag ik altijd in rotterdam in de pakeer garage staan bij de kubus woningen.

altijd snel ff naar kijken

super toffe bak:thumbup 't is inderdaad een bekende auto en gaat al een paar jaartjes mee. Veel plezier met het opknappen Richard :thumbup

Is idd de oude auto van Louis Visser. Was eerst zwart met gele accenten, mattig vleugel, 17" Borbet 6 spaaks velgen en heeft m later, dacht in 2002/2003, hem weer laten verwennen door een nieuw uiterlijk zoals nu!

En zover ik weet heeft Louis nix aan t blok gedaan, misschien degene waar jij m van gekocht hebt....

Hier heb je iig zijn hyves adres, echter is ie er niet veel op Louis Visser

Succes ermee!!

he rich hoe staat de kadett erbij is al in elkaar gezet.@blitzer nee blitzer de gene waar rich hem van gekocht heeft,heeft er ook nix mee gedaan.dat weet ik cker want het is de oude auto van mn oom.he rich tijd voor updates en foto,s.laterzzzzz

Ha Blitzer

Bedankt voor de info, bericht is gestuurd naar hem.

Verder staat project even stil,ben met zeer goede snelle nokkenassen bezig (goede lift)

Ga morgen beginnen met de dustrubutie set te demonteren en zo en dan de nieuwe set er op.

Dan begint het pas dan gaan we even naar Dennis de vos toe rijden om even alles te meeten en te testen. als alles oke is ga ik de nokkeanassen bestellen dat kan nog niet voor 16 sept. dus dat komt mooi uit zo.

Daarna zal ik ze er in gaan leggen en dan weer naar dennis om chip tunning uit te voeren en de fijn afstelling uiteraard.

origineel gepost door TheBlackMagic

Ha Blitzer

Bedankt voor de info, bericht is gestuurd naar hem.

Graag gedaan!;)

En ik ga je verder volgen, ben benieuwd!!:thumbup

Terug
Naar boven