• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Strips op achterruit tegen regen in kofferbak

Yes ! Het werkt ! De klep moet ik nog wel met beleid openen, maar het water loopt dan netjes langs de ruitenwisser en dan langs de strip naar de goot. Voorheen liep het bij mij dan zo de kofferbak in. Ik ben er wel blij mee.

ik ga deze week ook even knutselen met strips .

Ik had het verhaal gelezen op het forum en deed altijd rustig de klep open . Mijn vriendin daar in tegen wist het niet en gooide vorige week op de camping de klep vol water met gang open en voila de helft liep de kofferbak in :(

vind alleen chroom niet zo mooi , dus ga eerst eens bij de plaatselijke bouwmarkt sneupen voor zwarte strip :hmmz

origineel gepost door crossagek

ik ga deze week ook even knutselen met strips .

Ik had het verhaal gelezen op het forum en deed altijd rustig de klep open . Mijn vriendin daar in tegen wist het niet en gooide vorige week op de camping de klep vol water met gang open en voila de helft liep de kofferbak in :(

vind alleen chroom niet zo mooi , dus ga eerst eens bij de plaatselijke bouwmarkt sneupen voor zwarte strip :hmmz

Die strips doen het bij mij prima. Werkt zelfs beter als je de klep gewoon snel open laat gaan.

(val effe heel laat in)

maarre, hier heb ik ook regelmatig last van en ik dacht dat er laatst een paar foto's hier gepost waren om het resultaat te laten zien.weet alleen het topic niet meer.

het scheelt wel dat ik er een kofferbakschaal in heb liggen dus daar komt het meeste water wel in maar-toch:thumbdown

Ik heb ze onlangs op de ruit geplakt:

strips.jpg

Doen het prima.

ik heb ze er ook opgeplakt en heb aan de beide uiteinden een beetje zwarte lijmkit gedaan zodat er niks achter kan haken bv borstel autowasstraat

Terug
Naar boven