• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

strips shoppen? wie kan me helpen

Wilma

Post weinig
In de vakantie hebben we 2 hele mooie foto's gemaakt van onze Astra, maar ja, toen was de auto nog niet af ;)

Een week na de vakantie zaten er meegespoten strips en side-skirts op en was de onderlip ook meegespoten...

Nu zou ik heel graag die vakantiefoto's zo gephotoshopt hebben dat ze weer actueel zijn;)

Bij deze foto gaat het dan om de strips en de sideskirts en een klein stukje onderlip:

CIMG3564.jpg

En bij deze foto gaat het om de onderlip:

CIMG3569.jpg

Hier is de enige foto die ik zo snel kan vinden van hoe de astra er nu uitziet:

CIMG4255.jpg

Kan iemand dit photoshoppen (kan hetzelf echt niet)?? Of moeten er dan ook foto's bijstaan die vanuit de zelfde hoek genomen zijn? (en zo ja, hoe maak ik die zonder dat mn vriend het door heeft ;))

O ja, volgens mij wordt k nu erg lastig...Zou mooi zijn als dit kenteken er ook op kan:hmmz

CIMG3305.jpg

Liefs Wilma

Hier kome ze:

wilma1.jpg

wilma2.jpg

Ik heb wel alleen bij de 2e foto de nummerplaat ook gedaan, dat is bijna niet te doen bij de 1e foto en dat ziet dr zo nep uit dan:P

:cool:

Super:D Vooral bij die tweede zie je eigenlijk niet eens dat hij bewerkt is, geweldig

Nu kan ik verder gaan met mn kado voor Arjan (ssssssssssst;))

Terug
Naar boven