• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

stroom kabel voor versterker

heey ik heb een vraagje betreft stroomkabel voor versterker

ik heb alle kabels al (getrokken) en nu moet ik alleen nog de voeding kabel van af de accu.

maar nu is mij vraag waar moet ik die kabel langs trekken. door een gat die er als of moet een gat boren zo ja waar dan en gaat dat niet roesten ofzo en ik krijg het niet voor elkaar langs het gat te gaan waar de kabelboom ook langs gaat dus....

hulp van harte welkom haha:afro

rechts onder je parafaanplaat (kunststof kap onder je ruitenwissers) zit een rubber deksel of daar gaat je motor kabelboom naar binnen.

Dan komt die recht achter je dashboard kasje uit . . . die zit met 4 schroeven vast.

@ bart

ik zou um langs de bijrijders kant leggen . . . maar dat ben ik he ;)

je accu zit links dus is dat de kortste weg.

maar via rechts heb je de meeste ruimte,langs de motorcomputer,door dikke rubber buis

origineel gepost door -vectra-

de accu zit rechts bij mij maar ga nu direct kijken als het wil:Phaha

nee de accu zit LINKS bij een B (kijkers rechts ;))

daarom zei ik al . . . bijrijders kant :D

whaha ja je hebt helemaal gelijk mijn fout haha ! maar de kabel is getrokken morgen alles ff aan sluite en knalle maar !!!:jerry

me dank is zeer groot king::wors:wors:wors:wors

even over die manier bij de eerste link? ... GOED maar dan ook HEEEEEEELLLL goed afkitten anders krijg je geheid een zwembad in je auto :cry

Links voor degene die er tegenover staat met zn rug naar de auto en dan via een spiegel over zn schouder kijkt terwijl iemand de auto omgedraaid heeft..... :P

origineel gepost door kaneelschep

Links voor degene die er tegenover staat met zn rug naar de auto en dan via een spiegel over zn schouder kijkt terwijl iemand de auto omgedraaid heeft..... :P

zow, beeldscherm onder de cola :P

Terug
Naar boven