• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stukje in lassen.

Rottentweetie

Post vaak
Beste mensen,

Ik ben deze dagen bezig met het verwijderen van roest. Ik heb opgemerkt dat er in mijn achterbak behoorlijk wat roest zit.

Dit heb ik nu allemaal weggezaagd en naderhand bleek er meer metaal verwijderd te moeten worden dan ik had gedacht.

Nu wil ik graag in de gaten die ik gemaakt heb weer een nieuw stuk in laten lassen ivm de grote van het gat..

Wie zou mij hierbij kunnen helpen?! Ik heb namelijk zelf niet de materialen/apparatuur en skills om dit te doen.

En zou dit eventueel al morgen (08/03) kunnen? Ik ben namelijk nog heel de dag vrij. Ik wil de gaten graag weer dicht hebben voordat het weer begint te regenen..

Alvast bedankt!!

Groeten,

Kevin

Dus je gaat gaten zagen in je corsa

en verwacht dat morgen tussen 8 en 3 iemand die dicht komt lassen?

had je beter niet eerst iemand kunnen zoeken die wil komen lassen, en daar een afspraak mee maken? :hmmz

Beste mensen,

Het was alleen maar een vraag of het morgen al kan.. Ik verplicht niemand iets.. Als het morgen kan is het alleen maar mooi en anders houdt het op..

Volgende week zou ik misschien wel iets kunnen lassen voor je

Kan je me misschien fotos sturen van wat er gedaan moet wordeb dan kannik kijken of dat zou kunnen lukken

En kan je er evt mee rijden ?

Mag via PB

@KadAstra-EF wrote:@Rottentweetie wrote:Ey Jblfreak,

Dank voor het aanbod maar het is opgelost! :)

Mooi !

Wat heb je eraan gedaan ?

Rik ;)

Uiteraard eerst alle roest verwijderd, en daarna weer een stuk erin laten lassen! en hierna weer netjes afgeplamuurd met Carroseriekit! Ziet er prima uit en er komt niks geen vocht meer bij! :) Ich bin BleI! :D

Vet, vind het wel een stunt inderdaad :jerry

Beetje de flex in een corsa zetten, en dan er achter komen dat er wel érg veel gaten zijn haha

:kewlpics :jerry

Terug
Naar boven