• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stukje sentiment weg Versuz...vroeger genaamd Dockside

nova....

Woont hier bijna
Weer een stukje sentiment weg waar ik vroeger op stap ging Versuz (discotheek had maar een goede naam Dockside) :(

Hasseltse discotheek Versuz definitief gesloten

De Hasseltse discotheek Versuz is definitief gesloten. Sinds vorige week is de stad Hasselt eigenaar van discotheek Versuz. Het stadsbestuur heeft besloten dat er geen evenementen meer zullen plaatsvinden. Dat schrijft de Belgische krant Het Belang van Limburg op haar website.

Hasselt

Het Belang van Limburg

De stad heeft de terreinen van de Versuz onteigend om er een ondergrondse parkeergarage, winkels en appartementen te bouwen. Dat alles gebeurt in het kader van het project 'Blauwe Boulevard'. De mega-discotheek verhuist naar de terreinen van de Grenslandhallen.

Heb nog een aan denken thuis :angel

Mmmmmemories! :D

Ben er een paar keer geweest toen ik in in '96 en '97 in Woensdrecht en Gilze-Rijen gestationeerd zat. Het heette toen idd nog Dockside.

Wat mij het meest bijgebleven is aan die tent was toen we de eerste keer met z'n 12en binnenkwamen en de enige andere aanwezige waren ...een stuk of 20 bloedmooie vrouwen!

Dat was inderdaad héél merkwaardig,een paar uur later bleek ook waarom die daar zaten,ze waren aan 'het werk'...! :swear

Dat was ik in NL met m'n 18 jaar nog niet tegengekomen. :D

...ook goeie herinneringen aan andere ter ziele gegane Belgische discotheken als de Zillion...! king:

Mzzl L!

Ja dat die vrouwen daar aan het werk heb ik ook wel is iets van gehoord.. gebeurde helemaal bovenaan.

Maar idd kwam veel mooi vrouwvolk :thumbup

Ik ging toendertijd een paar keer met een jongen en een meid.. met die meid ben ik later getrouwd en ook gescheden :jerry

Bij mij was dat rond 1993/1994 want ben in 95 getrouwd :swear

Gr

Mmmmmemories! :D

Ben er een paar keer geweest toen ik in in '96 en '97 in Woensdrecht en Gilze-Rijen gestationeerd zat. Het heette toen idd nog Dockside.

Wat mij het meest bijgebleven is aan die tent was toen we de eerste keer met z'n 12en binnenkwamen en de enige andere aanwezige waren ...een stuk of 20 bloedmooie vrouwen!

Dat was inderdaad héél merkwaardig,een paar uur later bleek ook waarom die daar zaten,ze waren aan 'het werk'...! :swear

Dat was ik in NL met m'n 18 jaar nog niet tegengekomen. :D

...ook goeie herinneringen aan andere ter ziele gegane Belgische discotheken als de Zillion...! king:

Mzzl L!

Ja dat die vrouwen daar aan het werk heb ik ook wel is iets van gehoord.. gebeurde helemaal bovenaan.

Maar idd kwam veel mooi vrouwvolk :thumbup

Ik ging toendertijd een paar keer met een jongen en een meid.. met die meid ben ik later getrouwd en ook gescheden :jerry

Bij mij was dat rond 1993/1994 want ben in 95 getrouwd :swear

Gr

van mijn kant :D

vind ik het een schoon zaak dat ze toe is

kweet niet hoe het er 10 jaar geleden was maar de laatste paar jaar

alleen maar van dat omhooggevallen veel te jong jeugdvolk dat er zat en goed wat "gekleurde" mensen die geen goede bedoelingen hebben

ben der paar keer geweest vroeger maar sinds dat nieuwe volkje nee dank u :)

van mijn kant :D

vind ik het een schoon zaak dat ze toe is

kweet niet hoe het er 10 jaar geleden was maar de laatste paar jaar

alleen maar van dat omhooggevallen veel te jong jeugdvolk dat er zat en goed wat "gekleurde" mensen die geen goede bedoelingen hebben

ben der paar keer geweest vroeger maar sinds dat nieuwe volkje nee dank u :)

Terug
Naar boven