• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stuur Astra H (GTC) vervangen

Zo als hier boven vermeld mijn stuur met succes vervangen maar nu kwam ik er in het donker achter dat de verlichting van mijn stuurbediening niet meer werkt. Voor de rest werkt de stuurbediening wel.. Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Moest het ingeplugd zitten, duw er dan is goed op, kan ook zijn dat het niet ver genoeg zit ofz.

Vergeet niet weer je accu los te halen... essentieel.

@Jefkere wrote:Moest het ingeplugd zitten, duw er dan is goed op, kan ook zijn dat het niet ver genoeg zit ofz.

Thx voor de tip! Zo iets moet het wel zijn denk ik want anders had de hele stuurbediening het wel niet gedaan.

Helaas alles aangedrukt maar nog steeds geen verlichting. Verder werkt de stuurbediening perfekt maar het is in het donker erg irritant. Kan het zijn dat de ledjes op een 1 of andere manier zijn doorgebrand?

Moest het ingeplugd zitten, duw er dan is goed op, kan ook zijn dat het niet ver genoeg zit ofz.

@Jefkere wrote:Moest het ingeplugd zitten, duw er dan is goed op, kan ook zijn dat het niet ver genoeg zit ofz.

Thx voor de tip! Zo iets moet het wel zijn denk ik want anders had de hele stuurbediening het wel niet gedaan.

Hallo allen, ik heb een astra 2006 gekocht zonder lederen stuur. Nu ben ik van plan om het stuurwiel te vervangen met een lederen stuur. (2e hands) een maat van me gaf aan dat ik beter geen stuur kan kopen waar geen airbag in zit, want het overzetten zou storingen kunnen veroorzaken. Is hier iemand bekend mee? Alvast bedankt! :D

Helaas alles aangedrukt maar nog steeds geen verlichting. Verder werkt de stuurbediening perfekt maar het is in het donker erg irritant. Kan het zijn dat de ledjes op een 1 of andere manier zijn doorgebrand?

ik had ook een lederen stuur gekocht voor over te zetten in mijn astra: airbag geen probleem en stuurwielbediening ook geen probleem.

maar ... het was achteraan een andere aansluiting, dus deze kon niet bevestigd worden.

dus al de kosten betaald om het te plaatsen en dan nogs om het origineel er terug in te zetten gvd.

nu nog altijd geen lederen stuur :(

Hallo allen, ik heb een astra 2006 gekocht zonder lederen stuur. Nu ben ik van plan om het stuurwiel te vervangen met een lederen stuur. (2e hands) een maat van me gaf aan dat ik beter geen stuur kan kopen waar geen airbag in zit, want het overzetten zou storingen kunnen veroorzaken. Is hier iemand bekend mee? Alvast bedankt! :D

Was die te breed small didi?

Een vriend van mij had hetzelfde en ik heb toen het stuk groot genoeg gevijld...

Dat wil zeggen dat het stuur van een Vectra komt denk ik.

ik had ook een lederen stuur gekocht voor over te zetten in mijn astra: airbag geen probleem en stuurwielbediening ook geen probleem.

maar ... het was achteraan een andere aansluiting, dus deze kon niet bevestigd worden.

dus al de kosten betaald om het te plaatsen en dan nogs om het origineel er terug in te zetten gvd.

nu nog altijd geen lederen stuur :(

ik heb het mogen terugsturen en heb men geld terug gekregen :D : superfirma trouwens airbagbank

bij opel zeiden ze dat er al was aan geveild, maar dat zij het niet verder veilden ook niet en .....

zelf weet ik natuurlijk niet hoe veel eraf moest ofzo

daarmee nog altijd zoekende naar lederen stuur :(

Was die te breed small didi?

Een vriend van mij had hetzelfde en ik heb toen het stuk groot genoeg gevijld...

Dat wil zeggen dat het stuur van een Vectra komt denk ik.

Terug
Naar boven