• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

stuur knikt(alles is gemaakt)

• Topic starter Topic starter DVO
  • Startdatum Startdatum
ik heb dit al 3 jaar. knikken en bonken. heb het stuurhuis vervangen. het was heel kort weg. en daarna kwam het gewoon vrolijk terug. Ik heb het zo gelaten. ik wacht wel tot er iets kapot gaat. en dan weet ik precies wat het is. echter is het nu al 3 !! jaar lang. knikken en bonken. olie pijl zakt niet. en stuurhuis word niet vet. als ik wat op het stuur duw is het geknik weg en bonken ook.

Dus mijn advies. zoek niet verder. laat het kapot gaan. dan weet je wat het was. ik rijd er al 3 jaar mee. gewoon negeren dus !

origineel gepost door naveen76

ik heb dit al 3 jaar. knikken en bonken. heb het stuurhuis vervangen. het was heel kort weg. en daarna kwam het gewoon vrolijk terug. Ik heb het zo gelaten. ik wacht wel tot er iets kapot gaat. en dan weet ik precies wat het is. echter is het nu al 3 !! jaar lang. knikken en bonken. olie pijl zakt niet. en stuurhuis word niet vet. als ik wat op het stuur duw is het geknik weg en bonken ook.

Dus mijn advies. zoek niet verder. laat het kapot gaan. dan weet je wat het was. ik rijd er al 3 jaar mee. gewoon negeren dus !

ja misschien wel,maar ik erger me best wel aan.

kheb 'm pas een maand snappie;)

trouwens weer een nieuw lid erbij:thumbup

misschien ff voorstellen wie je bent in het bedoelde topic:wors

thnx voor de reactie

Ben geen nieuw lid. ik ben bekend onder navreen76 maar ik ben mn ww kwijt. dus heb een nieuwe account aangemaakt. omdat het wachtwoord toemailen niet kan

trouwens jij woont in spijkenisse. ik ook. ik ken wel eens bij je komme luisteren en ff zoeken. heb namelijk een gevoel voor stuur tikken :P

stuur maar eens een u2u met je tel nummer dan bel ik je wel op en kom ik koffie drinken. ken je gelijk mijn vectra aanschouwen :)

origineel gepost door naveen76

Ben geen nieuw lid. ik ben bekend onder navreen76 maar ik ben mn ww kwijt. dus heb een nieuwe account aangemaakt. omdat het wachtwoord toemailen niet kan

trouwens jij woont in spijkenisse. ik ook. ik ken wel eens bij je komme luisteren en ff zoeken. heb namelijk een gevoel voor stuur tikken :P

stuur maar eens een u2u met je tel nummer dan bel ik je wel op en kom ik koffie drinken. ken je gelijk mijn vectra aanschouwen :)

oke dan,ja dat wist ik niet natuurlijk:P

oke is goed doen we.

Gr.Denis

ik heb het pas vandaag na laten kijken Philip.

het is de stabilisatiestang.er zit zoveel speling op,dat tie er bijna uit z'n eigen uitklapt:o

vanmiddag wordt tie gemaakt.:thumbup

Gr.Denis

stabilisatiestangetje vervangen
19112009070.jpg

.....zit er speling op me schokbreker:fy1GVD.

blijkt dat me veerpootlager in het midden gescheurt is pffffffff.

en ze moeten per 2 vervangen worden.morgen maar ff de prijs laten maken wat het

evt weer zou gaan kosten.

Gr.Denis

Kheb ff op auto-onderdelen.com zitten kijken voor evt prijs van die veerpootlagers,

en die kosten €35,- p/st.

nou is de vraag of het makkelijk te doen is om de schokbrekers te laten zakken en dan die dingen

eronder te zetten:hmmz

origineel gepost door DVO

Kheb ff op auto-onderdelen.com zitten kijken voor evt prijs van die veerpootlagers,

en die kosten €35,- p/st.

nou is de vraag of het makkelijk te doen is om de schokbrekers te laten zakken en dan die dingen

eronder te zetten:hmmz

kwestie van aan beginnen goed kijken hoe het lost komt en op andere volgorde weer in elkaar zetten.

kheb net naar De Sprint gebeld,en daar kost het me €150,-.

ik denk dat ik dat maar laat doen.ik ga met dit weer niet op straat liggen hahaha:P

Originally posted by DVO

ik denk dat ik dat maar laat doen.ik ga met dit weer niet op straat liggen hahaha:P

geld zat die ECT-ers;)

origineel gepost door Spijkcity

Originally posted by DVO

geld zat die ECT-ers;)

hahaha,

ja de 1 koopt een ander huis,en wil een andere auto.

de ander laat z'n auto soms maken om niet op de koude vloer te liggen he Diem:Pking:

oja,woensdag wordt tie gemaakt;)

je haalt de complete veerpoot er in 10 min onder uit,

en als je een paar veerklemmen kan lenen is het makkelijk zelf tedoen.

heb er jammer genoeg een beetje ervaring in ;)

is geen rare prijs trouwens die veerpootlagers, ik moest het dubbele geven bij de vod

hoe erg is hij verlaagt trouwens

ze vertelde mij dat het door de verlaging kwam,

naar mijn weten is tie niet verlaagd Chris.

oke,maar ik heb echt geen zin om op straat te gaan liggen nu,en ik heb namelijk last van me

rug,dat speelt ook mee jammer genoeg.:(

origineel gepost door chrisvocht

je haalt de complete veerpoot er in 10 min onder uit,

en als je een paar veerklemmen kan lenen is het makkelijk zelf tedoen.

heb er jammer genoeg een beetje ervaring in ;)

is geen rare prijs trouwens die veerpootlagers, ik moest het dubbele geven bij de vod

hoe erg is hij verlaagt trouwens

ze vertelde mij dat het door de verlaging kwam,

Dat hebben ze mij ook verteld bij de kwikfitt slijt dan ook sneller ofzo.

ik moet nog ff geduld hebben,en dan is tie voor het weekend gemaakt.we gaan

namelijk met de kids een weekendje weg,dan is het wel beter als tie weer gemaakt is;)

vandaag zijn de veerpootlagers vervangen;)

alleen werd er gezegt dat de spoorpoten naar me stuurhuis iets speling hebben.

dit zouden veel vec's hebben,werd me verteld.

maar ik moet zeggen,het gebonk is weg en hij rijd weer gewoon lekker:D

dan zal dat ook zijn wat ik heb gevoelt bij het sturen. mooi dat het opgelost is. ik wil wel eens komen sturen in je vec om het te voelen.

origineel gepost door navreen76

dan zal dat ook zijn wat ik heb gevoelt bij het sturen. mooi dat het opgelost is. ik wil wel eens komen sturen in je vec om het te voelen.

is altijd goed Philip.:thumbup

eerst dit weekend lekker een weekendje weg met de familieking:

Terug
Naar boven