Update: 2/6/2015
ik had nog altijd last van een beetje getril tussen 90km/u - 130 km/u heb men voorste banden laten uitbalanceren en aan de linkerkant hebben ze 20gr bijgestoken daarna amper of niks!
Had men banden en velgen al eens laten balanceren en uitlijnen blijkbaar was dit dan toch nog niet 100%
Nu sinds vorige week trilt men stuur weer nadat ik rem op ELKE snelheid! :fy1
Dus even voor de duidelijkheid enkel
TIJDENS HET REMMEN
dit ineens aangekaart in de garage, deze hebben al men stangen (onderstel) geinspecteerd en dit was perfect banden waren ook goed (nieuwe pirelli's) balance uitlijning alles perfect!
Hij stelde voor de zimmerman remschijven eraf te halen en naafgat op te schuren en anders de rem te laten afdraaien op de wagen! voor de rest kon hij ook niet anders bedenken
heb thuis dan alles gedemonteerd
links vooraan en rechts vooraan naafgat opgeschuurd tot dit resultaat ! properder krijg ik het niet
Daarna remschijf met mijn digitale schuifmaat gemeten , standaard nieuw 25mm!
en ik meet op verschillende plaatsen24,80mm tot op 1 tiende nauwkeurig
is logisch want er is een heel licht laagje nog maar af maar dus overal de zelfde maat!
Ook het naafgat nagemeten! ook overal gelijk van dikte
Zou dit echt tot op 0,000mm nauwkeurig moeten zijn of zijn die zimmerman schijven vervloekt :shock:
Ik heb wel heel men remsysteem nog niet ontlucht of nieuwe remvloeistof op gezet, mss kan dit het probleem oplossen???
Weet het effe niet meer, wil gewoon remmen zonder men stuur trilt, heeft iemand van jullie nog voorstellen, en waar ik de remmen kan laten uitmeten of afdraaien ben ten einde raad!!!