• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stuur Vectra C**UPDATE**

origineel gepost door stillekracht

@ Raymond : Wel eens van APK gehoord ???

Wel veel over gelezen!

Komt elke X weer een herziene uitgave, dus hou er mee op.

origineel gepost door teungts

ben je geen plofzak verplicht, als ie er niet zit kan die ook niet werken

Zolang er geen lampie brand en het stuur de indruk wekt

dat er een luchtzak inzit, is er toch niets aan de hand.

Die ene airbag maakt voor m'n passagier, meestal mijn vrouw,

echt niets uit.

Prettig gevoel dat ik in een luchtzak terecht kom en m'n vrouw tegen de voorruit, dan maar allebei tegen de voorruit.

Heb speciaal een nieuwe topic over dit onderwerp aangemaakt.

origineel gepost door jaimey

Alles ziet er weer op en is gefixt

Hier wat pic's

DSC00271.jpg

Heel netjes gedaan! Allleen , ik zou iets meer naar het grijze toe gekozen hebben :thumbup;)

Ga je nu ook de armsteunen in de deuren doen? die hebben dezelfde coating, dus gaan ook op den duur "vervellen"...

Grtz, Eric.

Nou ik heb de kapjes eraf gekregen hoor. ik zal even een foto'tje maken als ik ze morgen weer erop heb gezet. He ze nu 2 keer gespoten misschien morgen nog een laagje...

Nu nog een andere vraag:

Ik heb ivm de Airbag de accu pool er een uur afgehad nu zet ik hem er net weer op maar nu sluit/opend mijn raam (bestuurders kant) niet meer goed.

Hij gaat namelijk niet meer uit zich zelf verder als het knpje los laat.

De bijrijders kant doet het wel gewoon goed iemand enig idee hoe ik dat weer kan instellen,

ik heb het al eens eerder gehad maar weet niet meer hoe dat verholpen is.

Goed weekend allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Hoi Jaimey, hoe heb je die airbag er afgehaald?

Gr, Eric

origineel gepost door forcemaple

Nou ik heb de kapjes eraf gekregen hoor. ik zal even een foto'tje maken als ik ze morgen weer erop heb gezet. He ze nu 2 keer gespoten misschien morgen nog een laagje...

Nu nog een andere vraag:

Ik heb ivm de Airbag de accu pool er een uur afgehad nu zet ik hem er net weer op maar nu sluit/opend mijn raam (bestuurders kant) niet meer goed.

Hij gaat namelijk niet meer uit zich zelf verder als het knpje los laat.

De bijrijders kant doet het wel gewoon goed iemand enig idee hoe ik dat weer kan instellen,

ik heb het al eens eerder gehad maar weet niet meer hoe dat verholpen is.

Goed weekend allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Hoi Jaimey, hoe heb je die airbag er afgehaald?

Gr, Eric

Aan de achterkant van het stuur titten 4 gaatjes daar met je met een dunne platte schroevendraaier in en dan van binnen naar buiten duwen e aan de airbag zef trekken je merkt vanzelf of je goed zit..

HAAL EERST JE ACCU POLEN LOS EN WACHT AAN PAAR MIN!!!!!!!

anders kan je airbag BOEM zeggen!!!

origineel gepost door forcemaple

Alles ziet er weer op en is gefixt

Hier wat pic's

DSC00271.jpg

Heel netjes gedaan! Allleen , ik zou iets meer naar het grijze toe gekozen hebben :thumbup;)

Ga je nu ook de armsteunen in de deuren doen? die hebben dezelfde coating, dus gaan ook op den duur "vervellen"...

Grtz, Eric.

Daar zit ik nog over te twijfelen aangezien je dan de halve deur moet suiten/aftapen. Zou wel mooi zijn en de kleur tja ik vind het zwart mooi staan bij de donker houten sierstrips in mijn Vec. Had zelf liever alles zilver gemaakt maar schijnt een hells karwei te zijn om alles af te plakken en eraf halen gaat niet (althans het terug plaatsen dan)

Op jou verzoek jaimey :P

Jaimey heeft me geinspireerd, ook bij mij was de coating op die kapjes los aan het laten...vond het een goed idee, en zie! :)

Dit is mijn resultaat, ik wilde dezelfde kleur als de kleur van de radio-unit. Op de foto zie je de radio-unit op de achtergrond, in 1 blik zie je dat de kleuren aardig overeen komen.

stuur.jpg

En zo doe je dat :-)

kapjes.jpg

Grtz, Eric

Terug
Naar boven