• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stuur

scrub29

Post weinig
Hallo,

mijn stuurbediening (vectra c 2003) heeft van die kleine ronde knopje die nauwelijks nog werken, nu zie ik overal een ander soort stuur te koop staan met een soort scrollknop. Kan ik deze ook aansluiten of is dit totaal anders? Ik zie er soms staan die van 2002 zijn en die bediening hebben....

alvast bedankt,

Eugene :afro

Volgens mij zijn de scrollknoppen vanaf 2004/2005

Ligt er aan welke radio je er in hebt zitten , denk ik !

Ik heb het idee dat je een andere radio moet kopen. De radio's die nog werken met de knopjes op het stuur zijn van een eerdere generatie. En dat je ook de CIM module achter je stuur moet vervangen om het te laten werken.

Opletten idd, als je het stuur met de scroll wieltjes wilt hebben dien je naast een andere cim module ook nog eens een andere radio en een andere aircocontrolunit aan te schaffen. Dat gaat vanaf halverwege 2004 et ff anders.

Safe driving Jurgen.

ok thx dat word um dus ook niet want ik ben eens aan het zoeken geweest naar allerlei soorten radio's (opel radio's dan) maar er komt dan zoveel bij kijken..... ik ben wel handen maar dit gaat mijn pet te boven vrees ik.. toch bedankt.

Terug
Naar boven