• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

stuurbekr. pomp

Ja lastig, ik probeer voor zover ik er wat van weet mee te denken, maar voor alles kleiner dan 2 liter is mijn kennis vrij beperkt.... :(

Ik zou met zo'n klein blok die toch al beperkt is qua kracht ook niet echt aanraden om er al te veel extra belasting aan te hangen.

Over die extra kracht, is dat zo erg? 1 pomp extra, maakt dat zoveel?

Hoe werkt die elektr. mikmak dan?

Over die extra kracht, is dat zo erg? 1 pomp extra, maakt dat zoveel?

Hoe werkt die elektr. mikmak dan?

voor de pomp moet je idd een steun maken want 1.2 is er nooit mee geleverd voor zover ik weet

voor mijn eerste auto (c16nz) was het al moeilijk om een dubbele poelie te vinden

persoonlijk heb k iets van een 1.2 heeft het niet echt hard nodig denk ik maar t is uiteraard jou auto

voor de pomp moet je idd een steun maken want 1.2 is er nooit mee geleverd voor zover ik weet

voor mijn eerste auto (c16nz) was het al moeilijk om een dubbele poelie te vinden

persoonlijk heb k iets van een 1.2 heeft het niet echt hard nodig denk ik maar t is uiteraard jou auto

Dat vind ik zo jammer, ik heb de hele set liggen voor op een c16nz...

Is ook jammer dat ik een steun niet zelf kan maken.

Dat vind ik zo jammer, ik heb de hele set liggen voor op een c16nz...

Is ook jammer dat ik een steun niet zelf kan maken.

Kan ik zo voor je maken als je me de maten geeft, heb een zetbank, plaatknip apparaat, lasapparatuur, slijp apparatuur, profielenzaag, een wals, een plasmasnijder, materiaal... Geef maar de maten op...

Hier mijn zelfbouw benzine pomp bracket:

WGRKP.jpg

Kan ik zo voor je maken als je me de maten geeft, heb een zetbank, plaatknip apparaat, lasapparatuur, slijp apparatuur, profielenzaag, een wals, een plasmasnijder, materiaal... Geef maar de maten op...

Hier mijn zelfbouw benzine pomp bracket:

WGRKP.jpg

ik heb ook zo'n complete stuurbekr set liggen van een c16nz .

alleen is de bevestiging van een pomp bij een c16nz van het oude model dus niet met een v-snaar maar met een 5 tands multiriem en de bevestiging van de pomp is niet voor op het blok maar tussen de dis.riem in .

hier een foto hoe die zit op een kadett c16nz

GroteFoto-KRWNFSKT.jpg

GroteFoto-3LSBLUIS.jpg

wilde m op mijn c14nz maken maar daar zitten geen gaten voor op de plek waar de pomp moet komen dus ga nu denk ik maar een elektrische pomp van een astra-g plaatsen .

ik heb ook zo'n complete stuurbekr set liggen van een c16nz .

alleen is de bevestiging van een pomp bij een c16nz van het oude model dus niet met een v-snaar maar met een 5 tands multiriem en de bevestiging van de pomp is niet voor op het blok maar tussen de dis.riem in .

hier een foto hoe die zit op een kadett c16nz

GroteFoto-KRWNFSKT.jpg

GroteFoto-3LSBLUIS.jpg

wilde m op mijn c14nz maken maar daar zitten geen gaten voor op de plek waar de pomp moet komen dus ga nu denk ik maar een elektrische pomp van een astra-g plaatsen .

Terug
Naar boven