• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Super mooie roze cabrio! Marktplaats

Super mooie roze cabrio!, Althans mening van huidige (en waarschijnlijk toekomstige) eigenaar.

Gelukkig smaken verschillen.

Naar mijn mening matchen de lijnen in het niet helemaal of beter gezegd helemaal niet.

suc6 met de verkoop en veel plezier voor de nieuwe eigenaar.

maar voor €5000,- zal die wel zo weg zijn. Ze staan er vast voor in de rij.

die is jaren geleden volgens mij geel geweest zag hem toen voor het eerst op sevenum staan.vindt hem nu beetje te verwijfd.er reed een jaar of 3,4 geleden een meisje in die had hem toen gekocht en hem gemaakt zoals die nu is.

tjsa ik denk dat ze de degelijk heid van bmw wilde maar net geen genoeg geld had voor een golf 3 had.dus dan maar een combi met de kadett gemaakt.ik vindt er geen reet aan ik vindt dat deze kadett verkracht is

origineel gepost door calibra-91

tjsa ik denk dat ze de degelijk heid van bmw wilde maar net geen genoeg geld had voor een golf 3 had.dus dan maar een combi met de kadett gemaakt.ik vindt er geen reet aan ik vindt dat deze kadett verkracht is

mee eens, weer zo'n afschuwelijk hok :thumbdown :fy1

net als die ascona b cabrio :argue

en dan 5000 euro ervoor vragen.......succes !

welke ascona b cabrio die ken ik nog niet.of is dat die gene die laatst ook hier gepost is.met die witte deurpanelen.en ja 5000 voor deze dett is wel erg hoog gegrepen hoor.maar iig veel succes voor de verkoper.toen is geel was zag het er leuk uit hoor.er zullen best wel foto,s zwerven hier op het forum toen ie geel was.

andere grillen en lampen inbouwen kan ik bij extreme ombouwen meestal wel waarderen, maar lijkt nergens na.

kijk hoe de motorkap gaapt onderaan bij koplampen en dan die rare boogjes boven de koplampen.

:puke

maar zoals gezegd, dit is mijn bescheiden mening

he he, kan me niet voorstellen dat ze voor 5000 euro in de rij staan. Misschien als alle lijnen kloppend (lees: passend) zijn, maar in het algemeen vind ik het helemaal niks

GATVERDAMME:puke:puke:puke

ding ziet er echt niet uit!!!

is echt slecht afgewerkt...

lampen sluiten niet aan, motorkap sluit niet aan, spatborden sluiten niet mooi aan en de airbrush is echt gewoon fout gejat...

normal_2-fast-2-furious-10.jpg

op de s2000 van suki staat het tenminste:D

Er staat overigens heel weinig info op. Hoe kan je nu zo'n auto verkopen. Het enige dat we weten is dat het roos is... Owja, in de titel staat er op dat het een 2 liter is.

laten we er over uit wezen, de styling is vreselijk.

ik heb er ook absoluut geen intresse in. maar, kan iemand mij vertelle hoe deze is afgewerkt op het plaatwerk. dan heb ik het niet over de kieren maar over het wel/niet werken/ roesten van behandelde/gelaste delen?

ik wil weten of de gene die er aan gewerkt heeft dat een beetje onder de knie heeft.

vraag het aan leogsicabrio die kent iedereen die kadett cabrio rijdt wellicht ken hij de oude eigenaar voor je opsporen.zoek hem op op het andere opel forum.grtz calibra-91

klopt als goed is is deze wagen van rob geweest en heeft hij hem zo gebouwd wat ik toen der tijd vernomen had.grtz calibra-91

Terug
Naar boven