• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Super mooie roze cabrio! Marktplaats

origineel gepost door Van het Ende Customs

origineel gepost door mrmonkey

:wub

hoop dat dit over meissie gaat en niet over de auto

mn meissie natuurlijk ;)

Dat witte interieur is mooi,

maar de rest :puke:puke

er wast laatst een horror foto van een c ascona tussen een muur

en een vrachtwagen deze kadett had daar moeten staan

In de pers met de restanten

theun

aan de andere kant:

zet er een origineel front op met doorgelast kappie en huthman lip.. spuit hem mooi in een donkere kleur. (contrasteert mooi met int)

dan heb je wel een knappe cabrio :angel

ik heb met iemand gesproken die beweerd dat hij hem "klaar " gemaakt heeft nadat hij in elkaar heeft gezeten.

hij zij dat je er hard van moest weg lopen.....

maja vond het niet echt een betrouwbare bron..

de kleur/ airbrusch die er op zit vind het gros niet mooi denk ik (ik ook niet) het front ..... is ook goed vern.....

de kadett gsi heeft juist van zich zelf z,n mooi front (vind ik) alleen jammer dat er geen heldere of angeleyese voor te krijgen zijn maja daar word binnekort een group buy voor geregeld van uit brazil...

denk dat het wel een vrij harde basis is..

zoals astratje zecht orgineele front er op en gaan!

maja 4500..... tis maar net wat de gek er voor geeft.... maar ik vind het hem zeker niet waard.

zo vreselijk is ie nou ook weer niet, zo te zien is het in ieder geval wel met aandacht en liefde voor t autotje gedaan. ik heb ergere (halfords) dingen gezien met een kadett.

zo op de foto te zien is het vakmanschap er wel:wors, maar qua styling/ontwerp is het naar mijn mening knudde.

iig de afwerking dan. alsof ze er aan begonnen zijn, maar blij zijn dat het 'klaar' was.

interieur en audio :ozien er top uit.

kleur is gewaagd maar cker leuk voor een meid. :wub(misschien wel iets als opvolger voor het roze monster!)

alleen die neus, ik kan er niet overuit over ,,hoe niet mooi" als ik dat vindt :puke

vroeger was hij geel en was van een lid van opn,toen is hij verkocht en op sevenum reed er een dame in en op de kentekenplaten stond toen kut hoer:P:P:P:P

Vind het leuk om te lezen dat jullie echt niks anders te doen hebben dan andermans werk af te zeiken.. ik bedoel kijk waar je zelf in rijdt.. beetje jammer dat gehaat. wanneer je de auto ziet, en rijdt, dan houd je je mond wel!!

En geen geld voor een golf 3. whahaha.. ik had dr wel 4 kunnen kopen, van t geld wat in de auto zit, laat me niet lachen.. whaha..

get a life.. ik heb m te koop staan, er staat geen bordje bij van zeik me af..

wanneer iemand serieuze interesse heeft, dan mailt ie mij voor de opties.. en die zitten er genoeg op hoor!!

dus ff mond houden, voordat je weet hoe t zit, en voordat je de auto met eigen ogen hebt gezien..

:wtf

nou ja. echt afzeiken noem ik t niet.

iedereen geeft hier zijn mening en wonder boven wonder delen we bijna allemaal dezellfde mening.

Bovendien staan mensen voor deze auto voor die prijs in de rij, alleen vreemd dat je dan speciaal een acoount aanmaakt op dit super forum om je auto te verkopen.

en vervolgens lopen klagen over negatieve reacties op je auto.

amen

hahahah dit meen je niet..

wat een hok :puke

houdt totaal niet van zulke gepimpte auto's

bmw grille met golf 3 lampen? alsjeblieft zeg :puke

houdt het dan origineel opel gsi oid, dan had het er nog beter uitgezien :thumbup

maargoed, da's enkel mijn mening.

zullen vast een hoop uren in zitten ;)

Zoals al door anderen gezegd, front vind ik ook niks, maar de rest vind ik wel netjes, kontje is netjes, muziek vind ik ook netjes gedaan en dat interieur is ook vet:)

Magoed, dat frontje is wel wat jammer.. En de kleur zou ook niet helemaal iets voor mij zijn, maar das persoonlijkking:

Edit: Overigens, tis toch wel apart dat er geen GSI-achterlichten in zitten.. Als je hem dan in z'n achteruit zet gaat links het mistlicht branden toch? Of het is misschien geen originele GSI?

origineel gepost door Kadett_Wdijk

Edit: Overigens, tis toch wel apart dat er geen GSI-achterlichten in zitten.. Als je hem dan in z'n achteruit zet gaat links het mistlicht branden toch? Of het is misschien geen originele GSI?

Dat zal waarschijnlijk aangepast zijn, omdat er geen

mistlicht meer in de achterbumper zit. ;)

origineel gepost door belgian.opel

origineel gepost door Kadett_Wdijk

Dat zal waarschijnlijk aangepast zijn, omdat er geen

mistlicht meer in de achterbumper zit. ;)

jij snapt t tenminste ;)

origineel gepost door Van het Ende Customs

nou ja. echt afzeiken noem ik t niet.

iedereen geeft hier zijn mening en wonder boven wonder delen we bijna allemaal dezellfde mening.

Bovendien staan mensen voor deze auto voor die prijs in de rij, alleen vreemd dat je dan speciaal een acoount aanmaakt op dit super forum om je auto te verkopen.

en vervolgens lopen klagen over negatieve reacties op je auto.

amen

heb je gezien vanaf wanneer ik lid ben van dit forum, vast niet. eerst ff checken voordat je je oordeel klaar hebt, hier heb je volgens mij vaker last van.

Ik zet mijn opel op dit forum, omdat hier opel en tuning liefhebbers opzitten. of is dit nou een rare gedachte :P?

Terug
Naar boven