• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Super mooie roze cabrio! Marktplaats

Ik ken de auto van dat ie nog geel was van de omgeving didam dacht ik.

Had volgens mij gehoord dat de auto idd schade had gehad maar wat ik me kan herinneren is ie wel netjes klaargemaakt en zag ie er goed uit, al hou ik er zelf helemaal niet van.

Iedereen zijn eigen smaak, ik hou van alles in kleur verlagingssetje en dikke wielen maar geen andere gekkigheid, maar voor zoiets zou er ook een liefhebber te vinden zijn........

Succes met de verkoop:thumbup

origineel gepost door Emiel-Manta

waarom een excuus voor je mening over die auto?

Ik heb het idee dat hij zich nogal aangevallen voelt.

Zo was het niet bedoeld, gewoon niet mijn smaak.

Dit is naar MIJN MENING zo'n auto die je voor jezelf klaar maakt om vervolgens niet meer te verkopen.

Verkoop in deze staat/uitvoering is volgens mij erg moeilijk.

Je moet een liefhebber vinden die dan een nog een kadett verkiest boven een Astra F cabrio of G (als je nog iets bijlegt)

Ken weinig (lees geen) jongens die in een knalroze auto willen rijden, vervolgens moet je nog van deze airbrush houden.

Heel moeilijk verhaal, maar hoop dat hij snel verkocht wordt zodat kim... een nieuw project kan starten wat hopelijk wel meer in mijn (en menig anders) smaak zal vallen.

KORTOM SUCCES

greetz

John

-offtopicPS: Wanneer was die crash dan? meer dan of bijna een jaar geleden dan. Dan nog vind ik het aantal posts erg weinig, maar dat maakt niet uit.-offtopic

origineel gepost door calibra-91

is deze bij dgb vandaan gekomen ofzo.het lijkt werkelijk nergens op.das mijn mening.maar suc6 met de verkoop:puke:puke

is goed mogelijk!:P die hebben daar ook zo'n goeie smaak...:puke

wie vind dit nou mooi:hmmz was waarschijnlijk goed onder invloed met het front in elkaar zetten:P

en voor die prijs heb je idd een mooie astra g voor

origineel gepost door Van het Ende Customs

Ken weinig (lees geen) jongens die in een knalroze auto willen rijden,

pink-boys.jpg

deze jongens misschien?

naah genoeg flauwekul:P

er zit werk zat in om zoiets te maken dat weten we allemaal of het je smaak is of niet... een heel aparte smaak betekent ook een stukje lef natuurlijk.. Oprecht succes met de verkoop.

origineel gepost door kimmuzzz

Vind het leuk om te lezen dat jullie echt niks anders te doen hebben dan andermans werk af te zeiken.. ik bedoel kijk waar je zelf in rijdt.. beetje jammer dat gehaat. wanneer je de auto ziet, en rijdt, dan houd je je mond wel!!

En geen geld voor een golf 3. whahaha.. ik had dr wel 4 kunnen kopen, van t geld wat in de auto zit, laat me niet lachen.. whaha..

get a life.. ik heb m te koop staan, er staat geen bordje bij van zeik me af..

wanneer iemand serieuze interesse heeft, dan mailt ie mij voor de opties.. en die zitten er genoeg op hoor!!

dus ff mond houden, voordat je weet hoe t zit, en voordat je de auto met eigen ogen hebt gezien..

:wtf

Vrouwke daar ben ik het helemaal mee eens, ik neem maar aan dat je vrouw bent gezien de auto, ik vind het goed werk, het zou niet mijn smaak zijn maar als iedereen dezelfde smaak zou hebben, zou het hier druk aan de deur worden met vrouwen, ik ken de auto ook van toen ie nog geel was, en ook toen was het niet mijn smaak, maar over smaak valt niet te twisten en dr zijn zat mensen die dit wel MOOI vinden, ik zeg al , het is niet mijn smaak maar het is wel erg netjes gedaan. Ik wens je succes met de verkoop en hoop dat je er iets moois voor terug koopt. En voor de rest, mening mag je echt wel geven maar sommige geven geen mening maar zeiken de hele auto gewoon af.

Terug
Naar boven