• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

t beloofde topicje met de schade

rhandy1

Post weinig
Nou zoals beloofd hier n topicje met foto's van men ride en nadat er iemand ingeklapt is doordat ie te hard door een bocht ging,,,, :wtf :fy1

Dit was m voor ie geramd werd (had nog geen topic geplaatst over ik als nieuwe tigra rijder

988443_1-1.jpg

SNC00265-1.jpg

SNC00266.jpg

SNC00267.jpg

En dan met mijn schade':cry :cry

SNC00294.jpg

SNC00293.jpg

En dit zit er inmiddels op aangezien ik al 2 weken moet wachten op bericht van de verzekering en de auto lekker in de regen staat met al dat opspattende zout van de weg :cry

SNC00298.jpg

SNC00299.jpg

SNC00300.jpg

Zonde... hoop dat de verzekering een beetje gul is :S

en dan lijkt t nog niet zo erg maar de achterbanden zijn gescheurd en de as waar ze op zitten is scheef wat dus een beetje dit effect geeft (

) als je inbeeld dat de slashes banden zijn en de chassis is verwrongen en zwaar aan het roesten nou het brokkelt gewoon af :( :cry

sowdit ziet er niet goed uit :O

ik heb ook iemand met 30-40km achterop gehad, en de schade zag er ook ongeveer zo uit, maar niet zo extreem.

ook me voorkant zat in elkaar en heb toch nog 2750 euro gekregen van de verzekering.

ik zou niet durven zeggen wat jou tigra gelopen heeft, maar de mijne staat nu op 55.000.

ik hoop voor je dat het positief uitpakt.

ben benieuwd, en sterkte er mee ;)

sowdit ziet er niet goed uit :O

ik heb ook iemand met 30-40km achterop gehad, en de schade zag er ook ongeveer zo uit, maar niet zo extreem.

ook me voorkant zat in elkaar en heb toch nog 2750 euro gekregen van de verzekering.

ik zou niet durven zeggen wat jou tigra gelopen heeft, maar de mijne staat nu op 55.000.

ik hoop voor je dat het positief uitpakt.

ben benieuwd, en sterkte er mee ;)

je kunt vragen of ze met 2ehands onderdelen dat kunnen reparen etc.

dat is goedkoper.. blabla.. dan werkt die expert vrijwel altijd mee zonder

total loss te verklaren..

je kunt vragen of ze met 2ehands onderdelen dat kunnen reparen etc.

dat is goedkoper.. blabla.. dan werkt die expert vrijwel altijd mee zonder

total loss te verklaren..

Nou, dr zat al roest onder.. Zo snel ga je er echt niet doorheen als het plaatwerk 100% is..

En weet ik het? Jazeker, want ik heb 1m2 aan roest op de voorkant van me auto (motorkap), en die is na 4/5 maanden nog lang niet doorgeroest, en dat was een nieuwe kap die ik heb laten stralen..

Nou, dr zat al roest onder.. Zo snel ga je er echt niet doorheen als het plaatwerk 100% is..

En weet ik het? Jazeker, want ik heb 1m2 aan roest op de voorkant van me auto (motorkap), en die is na 4/5 maanden nog lang niet doorgeroest, en dat was een nieuwe kap die ik heb laten stralen..

Sodeju, Wat erg voor je en wat een grote schade !

Veel sterkte ermee en ik hoop voor je dat je het kunt herstellen want de Tigra is een mooi model....

Groet, Rik

Sodeju, Wat erg voor je en wat een grote schade !

Veel sterkte ermee en ik hoop voor je dat je het kunt herstellen want de Tigra is een mooi model....

Groet, Rik

vind de schade best wel mee vallen als ik het zo zie. achterbumper erop en een nieuw slotpaneel erin lassen. maar ja die roest wat er allemaal zit ben ik met groene tijger eens dit heefd er al allemaal gezeten, maar goed leuk is anders

vind de schade best wel mee vallen als ik het zo zie. achterbumper erop en een nieuw slotpaneel erin lassen. maar ja die roest wat er allemaal zit ben ik met groene tijger eens dit heefd er al allemaal gezeten, maar goed leuk is anders

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik denk dat die roest er zat voor de aanrijding...

Van welk bouwjaar is hij? '95, '96 en een stukje van '97, dan ben ik er zeker van.

In '97 is Opel begonnen met een roestwerende onderlaag.

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik denk dat die roest er zat voor de aanrijding...

Van welk bouwjaar is hij? '95, '96 en een stukje van '97, dan ben ik er zeker van.

In '97 is Opel begonnen met een roestwerende onderlaag.

Hmm, die roest zat er inderdaad al eerder als ik het zo zie...

die van mij heb ik laatst voor het eerst even goed van onder bekeken toen ik hem op de put had staan (vrachtwagenput, het paste met 2mm speling over aan beide kanten) was werkelijk overal aan het rotten, heb ik nog mooi wat te doen van t voorjaar :/ en dan de roest aan de buitenkant nog...

Terug
Naar boven