• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

t beloofde topicje met de schade

Hmm, die roest zat er inderdaad al eerder als ik het zo zie...

die van mij heb ik laatst voor het eerst even goed van onder bekeken toen ik hem op de put had staan (vrachtwagenput, het paste met 2mm speling over aan beide kanten) was werkelijk overal aan het rotten, heb ik nog mooi wat te doen van t voorjaar :/ en dan de roest aan de buitenkant nog...

ja njha k hoop dat dat schade bedrijf dat niet weet xD en dat t gewoon netjes gefixed word..

het ongeluk heeft het proces zeker versneld vooral met al dat zout op de weg en die regen van nafgelopen week

ja njha k hoop dat dat schade bedrijf dat niet weet xD en dat t gewoon netjes gefixed word..

het ongeluk heeft het proces zeker versneld vooral met al dat zout op de weg en die regen van nafgelopen week

[rquote=1844245&tid=140460&author=rhandy1]ja njha k hoop dat dat schade bedrijf dat niet weet xD en dat t gewoon netjes gefixed word..

het ongeluk heeft het proces zeker versneld vooral met al dat zout op de weg en die regen van nafgelopen week[/rquote]

Schadebedrijven zijn ook niet gek :P

Met wat geluk fixen ze em goed.

Maar proces versnellen met zout.. JA dat wel, maar NEE niet tot doorrotten toe.

Kheb wel een serie foto's waarin je me compleet gestraalde motorkap kan zien, en wat ie na een paar dagen doet met het staal (behandeld met zoutwater). Maar nu na een paar maanden rot ie nog steeds niet door. Dat proces zal nog wel 1 a 2 jaar duren.. (als het niet langer is)

[rquote=1844245&tid=140460&author=rhandy1]ja njha k hoop dat dat schade bedrijf dat niet weet xD en dat t gewoon netjes gefixed word..

het ongeluk heeft het proces zeker versneld vooral met al dat zout op de weg en die regen van nafgelopen week[/rquote]

Schadebedrijven zijn ook niet gek :P

Met wat geluk fixen ze em goed.

Maar proces versnellen met zout.. JA dat wel, maar NEE niet tot doorrotten toe.

Kheb wel een serie foto's waarin je me compleet gestraalde motorkap kan zien, en wat ie na een paar dagen doet met het staal (behandeld met zoutwater). Maar nu na een paar maanden rot ie nog steeds niet door. Dat proces zal nog wel 1 a 2 jaar duren.. (als het niet langer is)

voor dat geld kun je ook een andere zoeken die geen schade heeft gehad,

en volgens mij heb ik je al eerder horen zeggen dat je al aardig wat technische mankementjes hebt gehad met je tigra, ik zou voor een andere tigra gaan kijken/andere auto

voor dat geld kun je ook een andere zoeken die geen schade heeft gehad,

en volgens mij heb ik je al eerder horen zeggen dat je al aardig wat technische mankementjes hebt gehad met je tigra, ik zou voor een andere tigra gaan kijken/andere auto

precies wat je zegt ''hebt gehad'' alles was n week voor die aanrijding gemaakt

chassisbalken gelast nieuwe koplampen erin nieuwe waterpomp/distributieriem etc.

er mankeerde niks meer aan dus ik zou niet weten waarom een andere als er net voor 800 euro aan gesleuteld is

precies wat je zegt ''hebt gehad'' alles was n week voor die aanrijding gemaakt

chassisbalken gelast nieuwe koplampen erin nieuwe waterpomp/distributieriem etc.

er mankeerde niks meer aan dus ik zou niet weten waarom een andere als er net voor 800 euro aan gesleuteld is

Damn..

Maargoed, anderzijds kun je em nu wel meteen roestloos maken.

Het beste kun je van wielkast links tot wielkast rechts gaan, om te zorgen dat je daar geen last meer van krijgt.

Maar hou er rekening mee hoe lang je de tieg wil houden. Zeg je van; volgend jaar komt er toch een andere auto, dan zou ik em goedkoop maken, nog een jaartje karren en inruilen. Wil je em langdurig houden, dan gewoon fatsoenlijk maken, en meteen alle roest aan de achterzijde wegwerken, want nu moet ie toch gemaakt worden, en spuiten hoeft dan maar 1 keer..

Damn..

Maargoed, anderzijds kun je em nu wel meteen roestloos maken.

Het beste kun je van wielkast links tot wielkast rechts gaan, om te zorgen dat je daar geen last meer van krijgt.

Maar hou er rekening mee hoe lang je de tieg wil houden. Zeg je van; volgend jaar komt er toch een andere auto, dan zou ik em goedkoop maken, nog een jaartje karren en inruilen. Wil je em langdurig houden, dan gewoon fatsoenlijk maken, en meteen alle roest aan de achterzijde wegwerken, want nu moet ie toch gemaakt worden, en spuiten hoeft dan maar 1 keer..

niet total loss? dan heb je geluk opzich..

ik heb €1059,10 van de verzekering gekregen (en dat koste het ook)

niet total loss? dan heb je geluk opzich..

ik heb €1059,10 van de verzekering gekregen (en dat koste het ook)

pff geen flauw idee nog

moest alleen voor zo'n brief een ongeveer bedrag hebben...

zo'n officiele taxatie kost me nog eens 95 euro lol mjha das voor de tegenpartij

maar ze schatten dus 1750 tot 2500 euro...

maar of ie total loss is hangt af van de staat van de auto heh..

qua dagwaarde is ie finito maar die kerel van t schade bedrijf zei wel..: de onderdelen zijn vrij prijzig dus je heb grote kans dat ie kwa waarde als wrak net genoeg waard is om de schade te laten fixen op kosten van de verzekering dus...

ben benieuwd :cry

pff geen flauw idee nog

moest alleen voor zo'n brief een ongeveer bedrag hebben...

zo'n officiele taxatie kost me nog eens 95 euro lol mjha das voor de tegenpartij

maar ze schatten dus 1750 tot 2500 euro...

maar of ie total loss is hangt af van de staat van de auto heh..

qua dagwaarde is ie finito maar die kerel van t schade bedrijf zei wel..: de onderdelen zijn vrij prijzig dus je heb grote kans dat ie kwa waarde als wrak net genoeg waard is om de schade te laten fixen op kosten van de verzekering dus...

ben benieuwd :cry

Terug
Naar boven