• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tacho Vectra b onbekend

@Erwin1987 wrote:nee het stoorde me meer dat bij die andere 100 bovenaan stond maar dan net niet in het midden.

Erwin

Valt me nu pas op omdat je het zegt.

rijd niet veel honderd :jerry

Ik denk niet dat het photoshop is want ze verkopen het wel degelijk. Als je wil kan ik je de link wel bezorgen maar het is toch nutteloos om een tachocover te kopen die niet overeenkomt met de juiste snelheid :hmmz

Ik denk niet dat het photoshop is want ze verkopen het wel degelijk. Als je wil kan ik je de link wel bezorgen maar het is toch nutteloos om een tachocover te kopen die niet overeenkomt met de juiste snelheid :hmmz

Nee kopen zou ik hem niet maar gewoon de vraag of dit wel klopt? Hij zegt dat dit een speciaal Irmscher model is van een V6 en dat deze ook past op een 220 model (wat ik al ten zeerste betwijfel :hmmz )

Seth

Nee kopen zou ik hem niet maar gewoon de vraag of dit wel klopt? Hij zegt dat dit een speciaal Irmscher model is van een V6 en dat deze ook past op een 220 model (wat ik al ten zeerste betwijfel :hmmz )

Seth

Klopt niet, zet m over en er klopt geen reet meer van de gereden snelheid..

tenzij er een programma geschreven word voor de teller welke deze snelheden kan weergeven.

Willem

Klopt niet, zet m over en er klopt geen reet meer van de gereden snelheid..

tenzij er een programma geschreven word voor de teller welke deze snelheden kan weergeven.

Willem

oki :thumb het is maar dat ik het met zekerheid weet; wil zoveel mogelijk van de vectra weten met alle stomme vragen erbij king:

oki :thumb het is maar dat ik het met zekerheid weet; wil zoveel mogelijk van de vectra weten met alle stomme vragen erbij king:

Terug
Naar boven