• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

tank vraagje

bigmike

Post weleens wat
hey

ik heb het hier al een beetje met drakos overgehad

maar is het mogenlijk om het gedeelte waar je reserve band in zit weg te slijpen,en je tank hoger te hangen??

dit omdat ik een duplex uitlaat wil met 2 echte dempers..

en als me tank hoger kan heb ik meer ruimte

graag jullie info

Waarom zou je ingrijpend in je auto gaan slijpen voor de uitlaat?

Waarom wil je überhaupt een duplex met 2 dempers? Wil je een stilte record met een Calibra v6 gaan vestigen?

Mijn ervaring is dat een systeem 1 demper en 2 uitmondingen L en R prima werkt, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Waarom zou je ingrijpend in je auto gaan slijpen voor de uitlaat?

Waarom wil je überhaupt een duplex met 2 dempers? Wil je een stilte record met een Calibra v6 gaan vestigen?

Mijn ervaring is dat een systeem 1 demper en 2 uitmondingen L en R prima werkt, maar dat is mijn persoonlijke mening.

mijn gehele bak waar de reserve wiel in zit,is een roest paradijs,dus het moest er toch al uit..

en ik hen al meerdere duplex uilaten gehad met zo'n sierstuk,wil nu wel is wat anders :D

mocht het niet gaan,word het gewoon alsnog een duplex met een sierstuk,maar is het mogenlijk??

mijn gehele bak waar de reserve wiel in zit,is een roest paradijs,dus het moest er toch al uit..

en ik hen al meerdere duplex uilaten gehad met zo'n sierstuk,wil nu wel is wat anders :D

mocht het niet gaan,word het gewoon alsnog een duplex met een sierstuk,maar is het mogenlijk??

en al sik me reserve bak nou weg haal??die is toch verroest..dan zou die wel hoger kunne toch?

of is het echt onmogelijk?

en al sik me reserve bak nou weg haal??die is toch verroest..dan zou die wel hoger kunne toch?

of is het echt onmogelijk?

Je kan ook een tank in de reservewielbak maken/kopen en je originele tank eronder uit halen.

Maar of je zomaar die wielbak eruit kan halen en je originele tank kan verhangen, weet ik niet.

Je kan ook een tank in de reservewielbak maken/kopen en je originele tank eronder uit halen.

Maar of je zomaar die wielbak eruit kan halen en je originele tank kan verhangen, weet ik niet.

Terug
Naar boven